• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:49:08 följande:
    Hur menar du nu?? Har du inga som helst krav på hur din partner ska vara?
    Troligen har vederbörande bara kravet att man ska kunna bli tänd på varandra. Om ens det, för krav får man inte ha, man ska bara acceptera?
  • grind
    Att kräva en trevlig person är långt ifrån samma sak som att kräva lydnad.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 14:51:27 följande:
    Att kräva en trevlig person är långt ifrån samma sak som att kräva lydnad.
    Hur menar du med lydnad? Jag har inte ens sagt till att maken inte får kolla på andra tjejer, inte om sport heller.

Tex så skulle du ju aldrig klarar av en tjej som mig, så det är ju ditt krav??? Att tjejen låter dig se på andra som har sex är ju ditt krav? Har jag rätt?
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:55:26 följande:
    Tex så skulle du ju aldrig klarar av en tjej som mig, så det är ju ditt krav??? Att tjejen låter dig se på andra som har sex är ju ditt krav? Har jag rätt?
    Nej, verkligen inte. Jag tar för givet de flesta fruar inte vill att deras män ser på porr och deras åsikt får man respektera.

Men man behöver inte berätta allt man gör bara för att man är tillsammans. 

Varför skulle inte jag klara en tjej som dig? 
  • Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-11 14:55:26 följande:
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 14:58:58 följande:
    Nej, verkligen inte. Jag tar för givet de flesta fruar inte vill att deras män ser på porr och deras åsikt får man respektera.

Men man behöver inte berätta allt man gör bara för att man är tillsammans. 

Varför skulle inte jag klara en tjej som dig? 
    Jag tycker det verkar som de flesta tjejer tycker om att deras män ser på porr?? I alla fall när man läser här.

Skulle du klara av någon som är emot porr?
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:48:22 följande:
    Det är ok på lika villkor, om du inte förstod.  Jag får göra saker jag tycker är lika viktiga som han tycker att hans porrvanor är.
    Men det är väl självklart att du får göra vad du vill! Har någon sagt något annat?
  • Anonym
    Jo! Men hur hon onanerar tycker jag inte att JAG HAR MED ATT GÖRA!
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-11 15:03:27 följande:
    Jag tycker det verkar som de flesta tjejer tycker om att deras män ser på porr?? I alla fall när man läser här.

Skulle du klara av någon som är emot porr?
    Ja, självklart. Har aldrig varit tillsammans med någon som är för porr.

Tycker t.o.m. att det är avtändande med kvinnor som gillar porr. Så okvinnligt. 
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-11 15:06:33 följande:
    Ja, självklart. Har aldrig varit tillsammans med någon som är för porr.

Tycker t.o.m. att det är avtändande med kvinnor som gillar porr. Så okvinnligt. 
    Men om DU tittar på porr måste du ju tycka att de som är med i filmerna också är avtändande? De måste ju gilla porr eftersom de till och med spelar in den??

Jag tycker det är avtändande med män som gillar porr.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!