• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-11 23:09:47 följande:
    Vilken drömtjej du verkar vara. Har han dina regler skriftligt också så han verkligen kan läsa på dem och inte riskera att göra bort sig?
    Min man är lycklig med mig! Varför skulle jag ha regler?
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 08:42:41 följande:
    Hahahahahahahahahahahahaha du skulle bara veta vad han tittar på när han runkar då du inte är hemma!
    När jag inte är hemma har han hand om barnen! Haahahahahhaha.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 08:55:20 följande:
    nja, Det "privata" sexlivet påverkar ju "parets" sexliv. Sexlivet kan ju även påverka kärleken.
    Håller med! I TS fall påverkar det ju det gemensamma sexlivet.
  • Anonym

Det finns män som inte ser på porr, herregud. Min man gjorde det som tonåring, men inte nu längre. Jag vill däremot se på porr, men han resonerar som de galna damerna här i tråden. Han är även svartsjuk och gillar att kontrollera, så de har verkligen något gemensamt.

Skulle tippa på att det handlar om en personlighetstyp snarare än kön, men att den typen kan hittas bland kvinnor oftare än män. Låg självkänsla, svårigheter med att byta perspektiv från sitt eget till någon annans, osv.

• Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 09:28:05 följande:
    Det finns män som inte ser på porr, herregud. Min man gjorde det som tonåring, men inte nu längre. Jag vill däremot se på porr, men han resonerar som de galna damerna här i tråden. Han är även svartsjuk och gillar att kontrollera, så de har verkligen något gemensamt.

Skulle tippa på att det handlar om en personlighetstyp snarare än kön, men att den typen kan hittas bland kvinnor oftare än män. Låg självkänsla, svårigheter med att byta perspektiv från sitt eget till någon annans, osv.
    så det finns inga par då där ingen vill se porr? Om jag hade varit gift med din man hade vi ju inte sett på porr nån av oss??
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-12 09:30:17 följande:
    så det finns inga par då där ingen vill se porr? Om jag hade varit gift med din man hade vi ju inte sett på porr nån av oss??
    Det finns nog par som väljer bort porr av ideologiska skäl, par som helt enkelt inte ser på porr bara för att det inte blir så, och par som är svartsjuka och låter bli för att båda känner likadant.

I de fall där bara den ena bestämmer reglerna för hur det ska vara, blir den andra faktiskt kuvad. Han eller hon måste välja på hela sin familj, eller t.ex. att ta på sig själv. Ofta förekommer känslomässig utpressning som "duger du inte så kan du se dig om efter någon annan!" och liknande.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 09:40:47 följande:
    Det finns nog par som väljer bort porr av ideologiska skäl, par som helt enkelt inte ser på porr bara för att det inte blir så, och par som är svartsjuka och låter bli för att båda känner likadant.

I de fall där bara den ena bestämmer reglerna för hur det ska vara, blir den andra faktiskt kuvad. Han eller hon måste välja på hela sin familj, eller t.ex. att ta på sig själv. Ofta förekommer känslomässig utpressning som "duger du inte så kan du se dig om efter någon annan!" och liknande.
    Ska givetvis stå "duger det inte..
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-12 09:40:47 följande:

Jo det är säkert sant men samtidigt, om nu ex tjejen mår så dåligt av porr, är det så svårt att avstå då? Eller varför väljer man att såra den man älskar? Även om det nu skulle vara så att tjejen har dålig självkänsla blir ju inte den bättre om killen bara kör sitt eget race och inte försöker hjälpa henne. Det är nog ingen tjej som tvingar killen att sluta titta bara på grund av illvilja?
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 09:44:52 följande:
    Jo det är säkert sant men samtidigt, om nu ex tjejen mår så dåligt av porr, är det så svårt att avstå då? Eller varför väljer man att såra den man älskar? Även om det nu skulle vara så att tjejen har dålig självkänsla blir ju inte den bättre om killen bara kör sitt eget race och inte försöker hjälpa henne. Det är nog ingen tjej som tvingar killen att sluta titta bara på grund av illvilja?
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 09:57:11 följande:
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.
    Men om kvinnan också vill ha sex varje dag då? Är det mindre risk för otrohet då med? Vad är det män är ute efter egentligen? SE andra ha sex eller se andra nakna tjejer? Är det ett behov av att se många nakna tjejer för att vara nöjd?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!