• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-11 12:55:40 följande:
    Man behöver inte gilla sport, inte alls.

Men se för helvete inte ner på oss som gör det, som om vi vore någon sorts primitiva grottmänniskor. Den inställningen spyr jag på. 

För det är ju så för vissa: är man okunnig inom områden som samhällskunskap, politik, litteratur och dylikt är man att betrakta som dum. Okunnighet/ointresse av sport verkar i vissa kretsar snarast ses som en merit... 

Sedan skulle jag ha klart högre respekt för sport om spelarna slutade hymla och kom ut ur garderoben.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 11:33:10 följande:
    Det där är inte alltid sant. Dessutom skriver du att det inte har med partnerna att göra, sedan att han porrar för att han inte får det han vill ha IRL så du säger emot dig själv.

Man måste inte alls acceptera porr.  
    Jaså du är med i den här porrtråden också med liknande namn som i det andra....

Man behöver inte Acceptera porr men man skall ge faaan i att försöka bestämma över andra onanivanor som du gör!
    Att du inte gillar porr är en sak, men andra gör det, det är en sak som DU måste acceptera!
  • Anonym (me 2)
    IsadorasMamma skrev 2012-06-11 12:53:55 följande:

Det gör min kille också.

Och ibland tittar han på fotboll.

Eller hockey.

Och så gillar han det där programmet "Vem vet mest".

Samma här! Jag kollar också på porr ibland... Tungan ute
  • Anonym (normalt...)
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:02:34 följande:

Man behöver inte Acceptera porr men man skall ge faaan i att försöka bestämma över andra onanivanor som du gör!
    Att du inte gillar porr är en sak, men andra gör det, det är en sak som DU måste acceptera!

Väldigt klokt skrivet!
    Alla är vi olika och tycker inte samma...

Jag kan ha en förståelse till kvinnor som inte tycker om porr för att de själva inte känner att de räcker till och eller av någon annan anledning inte tycker om det...

Själv älskar jag porr och tittar ofta tillsammans med min man, men vi tittar även var för sig i mellanåt med!
    Jag tycker det är tråkigt när kvinnor ser detta ur en negativ synvinkel, och även om era män tittar på porr betyder det inte att han inte attraheras eller tycker om er mindre för det!!!
    Vissa använder förspel i form av fysisk kontakt, andra via psykisk och ingen kan säga att något av de är fel.
    Sen kan vi som personer vara i mer behov att "lätta på trycket" och killar kan ibland vara väldigt krävande om man ska finnas till hands flera ggr per dag, eller så är vi inte hemma när de blir sugna, Men detta gäller även oss kvinnor eller så är jag onormal...

Jag är säker på att din sambo är otroligt atraktiv av dig ändå!!!
    Kan du inte försöka vara med någon gång och se om du ändrar uppfattning, allt blir roligare tillsammans;)
    Hoppas det löser sig för tr....         
  • Anonym (våga vägra porr)
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:02:34 följande:

Ja, och att man inte måste acceptera porr måste DU fatta!
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:23:22 följande:
    Ja, och att man inte måste acceptera porr måste DU fatta!
    Alla vi fattar det! Men försök för den sakens skulle inte tvinga andra på dina udda åsikter.....
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:25:28 följande:
    Alla vi fattar det! Men försök för den sakens skulle inte tvinga andra på dina udda åsikter.....
    Du vill tvinga på mig din åsikt?

Porr är lika produktivt och nyttigt som rökning.

• catdancing
    Janice01 skrev 2012-06-11 12:42:38 följande:
    Välkommen till 2000-telet TS!
    Så gott som alla män tittar alltid eller ibland på porr, det spelar ingen roll hur perfekt du är.
    Du onanerar väl någon gång du med?
    Nä faktiskt inte, jag har inget behov av det eftersom vi har sex så ofta.....................
  • Petrellie

Jag har svårt att relatera till kvinnor som mår dåligt över att deras män tittar på porr för att de får taskig självkänsla (eller snarare hade det redan innan) eftersom onani väldigt sällan är kopplat till sex med ens partner eller hur attraktiv man tycker den partnern är.

Däremot har jag full förståelse för om man tycker att porr är "moraliskt" tvivelaktigt. Att man inte tycker om/mår bra av att porr konsumeras för att branschen är skitig och deltagarna rätt ofta är trasiga människor. I de fallen har jag full förståelese för att man inte vill att ens partner kollar på det.

Den åsikten måste väl även de mest inbitna porrfantaster kunna respektera?

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!