• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • IsadorasMamma
    Anonym (me 2) skrev 2012-06-11 13:06:51 följande:
    Samma här! Jag kollar också på porr ibland... Tungan ute
    Där ser man!

Själv gillar jag varken att se på porr eller sport.

Men man behöver ju inte göra allt tillsammans.
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:27:44 följande:
    Du vill tvinga på mig din åsikt?
    Nej, men du kräver ju att andra skall göra som du TVINGAR dom till!
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:27:44 följande:
    Du vill tvinga på mig din åsikt?
    Hör du inte själv hur korkat det låter?
  • Anonym

vågavägraporr och janice01 försöker båda två tvinga på varandras åsikter, ingen av er är bättre än den andra i den frågan

• Anonym (våga vägra porr)
    Janice01 skrev 2012-06-11 13:57:25 följande:
    Nej, men du kräver ju att andra skall göra som du TVINGAR dom till!
    Hur menar du att jag gör det? Känner du dig tvingad?
  • Anonym
    Petrellie skrev 2012-06-11 13:51:44 följande:

Jag har svårt att relatera till kvinnor som mår dåligt över att deras män tittar på porr för att de får taskig självkänsla (eller snarare hade det redan innan) eftersom onani väldigt sällan är kopplat till sex med ens partner eller hur attraktiv man tycker den partnern är.

Däremot har jag full förståelse för om man tycker att porr är "moraliskt" tvivelaktigt. Att man inte tycker om/mår bra av att porr konsumeras för att branschen är skitig och deltagarna rätt ofta är trasiga människor. I de fallen har jag full förståelese för att man inte vill att ens partner kollar på det.

Den åsikten måste väl även de mest inbitna porrfantaster kunna respektera?

Den gamla jantelagen som kommer fram. Man får inte ha åsikter eller göra något som gynnar en själv, men om det hjälper andra, då är det helt OKEJ.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-11 14:09:22 följande:
    vågavägraporr och janice01 försöker båda två tvinga på varandras åsikter, ingen av er är bättre än den andra i den frågan
    Nope! Jag kräver inte att min partner tycker det samma som jag gör!
  • Janice01
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 14:09:58 följande:
    Hur menar du att jag gör det? Känner du dig tvingad?
    Det spelar väl ingen roll pga att jag inte är  din partner!

Så det är alltså ok att din kille runkar till porr i så fall när han är själv?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-11 14:13:35 följande:
    Nope! Jag kräver inte att min partner tycker det samma som jag gör!
    Ni tvingar på era åsikter på varandra, du och vågavägraporr

Om man vill ha en partner som delar ens åsikter om saker och ting här i livet, hur kan det vara att tvinga på någon ens åsikter? jag vill inte ha en partner som till exempel gillar hästar och tillbringar mycket tid i stallet, är det fel av mig?
  • Fridayyy
    Petrellie skrev 2012-06-11 13:51:44 följande:

Jag har svårt att relatera till kvinnor som mår dåligt över att deras män tittar på porr för att de får taskig självkänsla (eller snarare hade det redan innan) eftersom onani väldigt sällan är kopplat till sex med ens partner eller hur attraktiv man tycker den partnern är.

Däremot har jag full förståelse för om man tycker att porr är "moraliskt" tvivelaktigt. Att man inte tycker om/mår bra av att porr konsumeras för att branschen är skitig och deltagarna rätt ofta är trasiga människor. I de fallen har jag full förståelese för att man inte vill att ens partner kollar på det.

Den åsikten måste väl även de mest inbitna porrfantaster kunna respektera?

Men ändå verkar det ju förstöra så många relationer. Hur många trådar läser vi inte där killen kollar porr och slutat ha sex med sin flickvän. Nu kanske det är problem i relationen på annat sätt men det löser ju inga problem att stänga in sig vid en dator! Och där sitter det en tjej och tror att det är fel på henne i sexlivet.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!