• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:04:14 följande:
    Men om kvinnan också vill ha sex varje dag då? Är det mindre risk för otrohet då med? Vad är det män är ute efter egentligen? SE andra ha sex eller se andra nakna tjejer? Är det ett behov av att se många nakna tjejer för att vara nöjd?
    Om nu kvinnan skulle vilja ha sex varje dag så skulle jag gissa att risken för otrohet (kvinnans) skulle öka om mannen tittar på porr eftersom han skulle få problem att tillfredställa henne då. 
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 10:21:57 följande:
    Om nu kvinnan skulle vilja ha sex varje dag så skulle jag gissa att risken för otrohet (kvinnans) skulle öka om mannen tittar på porr eftersom han skulle få problem att tillfredställa henne då. 
    Men är det mannens uppgift att tillfredsställa kvinnan då? Det kan hon väl göra på andra sätt precis som en man då?
  • Anonym (våga vägra porr)
    grind skrev 2012-06-12 09:57:11 följande:
    Om nu kvinnan vill ha sex en gång i veckan och mannen varje dag så blir mannen givetvis sexuellt frustrerad. Det behöver man inte bli med porren som komplement. Rent logiskt borde risken för otrohet öka markant i avsaknad av porr.

Ok, i mina fall har jag haft mer lust än mannen och han har förstört det ännu mer genom att porrsurfa dagligen och inte ha nåt kvar till mig. Jag kanske är så FUL att jag får skylla mig själv?
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 10:27:00 följande:
    Ok, i mina fall har jag haft mer lust än mannen och han har förstört det ännu mer genom att porrsurfa dagligen och inte ha nåt kvar till mig. Jag kanske är så FUL att jag får skylla mig själv?
    Nej, du har haft fel killar, om inte annat så har de ju varit fega och inte vågat göra slut med dig om inte gnistan funnits kvar för dig.
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 10:24:25 följande:
    Men är det mannens uppgift att tillfredsställa kvinnan då? Det kan hon väl göra på andra sätt precis som en man då?
    Uppgift och uppgift. Om inte båda parter har ett intresse av att tillfredställa varandras behov lär inte förhållandet vara länge.

Eftersom en kvinnas sexlust är mer känslomässig så blir mannen mer svårutbytbar.

Jag pratar i generella termer nu. 
  • Ineedanick
    Fridayyy skrev 2012-06-12 09:30:17 följande:
    så det finns inga par då där ingen vill se porr? Om jag hade varit gift med din man hade vi ju inte sett på porr nån av oss??

grind skrev 2012-06-12 10:30:14 följande:
    Uppgift och uppgift. Om inte båda parter har ett intresse av att tillfredställa varandras behov lär inte förhållandet vara länge.

Eftersom en kvinnas sexlust är mer känslomässig så blir mannen mer svårutbytbar.

Så vi kvinnor ska trösta oss med att vi är utbytbara?
  • grind
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 10:34:46 följande:
    Så vi kvinnor ska trösta oss med att vi är utbytbara?
    Vem har sagt det?

Men om en man inte får sex tillräckligt ofta i ett förhållande är det naturligt att tillfredställa sig själv. 
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 10:30:14 följande:

DU GRIND, varför är det fler kvinnor som är otrogna då??? Jag tror INTE ALLS att det är kvinnas sexlust som är mer känslomässig.
    grind skrev 2012-06-12 10:36:41 följande:
    Vem har sagt det?

Men om en man inte får sex tillräckligt ofta i ett förhållande är det naturligt att tillfredställa sig själv. 

DU skrev att män är mer svårutbytbara. Då måste kvinnor vara mer utbytbara.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!