• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Dorian Ertymexx
    grind skrev 2012-06-11 14:43:52 följande:
    så dysfunktionellt.

Inte alls.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 18:06:25 följande:
    Varför måste du utgå ifrån att det finns förbud med i ekvationen?För att du inte har träffat mer än en typ av man? Man väljer ju oftast samma typ av man om och om igen, se på alkoholistfruar exempelvis.
    För att hon sagt att han inte får kolla på porr eller sport =)
    Jag vet att det finns män som inte gillar att kolla på porr, vissa gillar fötter grannfrun eller horor eller kanske inte sexöverhuvetaget, helt olika, men hon skriver att han måste lyda henne. 
  • Chazz Michael Michaels
    Fridayyy skrev 2012-06-11 16:27:40 följande:
    Min man behöver ingen release...tur för honom!
    Vilken drömtjej du verkar vara. Har han dina regler skriftligt också så han verkligen kan läsa på dem och inte riskera att göra bort sig?
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • catdancing
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-11 16:08:35 följande:
    Nej men jag kan se på viss porr, inte det massproducerade, men amatörporr kan vara rätt trevligt att se på. Har som tidigare sagt inga problem med att min pojkvän använder sig av det som "release" när jag inte är i närheten.
    Jag ser max en gång per kvartal på porr, så det är verkligen inte någon stor del av mitt liv.
    Nämen så himla trevligt för dig att du uppskattar att din kille porrsurfar,,,,,,,,,, sitter där och glor på andra nakna kvinnor och kvinnor som är invecklade i de mest komplicerade ställningar med både en och 2 eller tom kanske 3 män inne i alla möjliga kroppsingångar. mmmmmmmm jättetrevligt. Det är verkligen kärlek och närhet det..............
  • Dorian Ertymexx
    catdancing skrev 2012-06-12 06:43:33 följande:
    Nämen så himla trevligt för dig att du uppskattar att din kille porrsurfar,,,,,,,,,, sitter där och glor på andra nakna kvinnor och kvinnor som är invecklade i de mest komplicerade ställningar med både en och 2 eller tom kanske 3 män inne i alla möjliga kroppsingångar. mmmmmmmm jättetrevligt. Det är verkligen kärlek och närhet det..............

Nämen så himla trevligt att du tittar på romantiska komedier. Sitter där och glor på snygga män och kvinnor som har de mest komplicerade romantiska situationer, som din karl inte kan leva upp till, medan du drömmer dig bort. Det är verkligen kärlek och närhet det.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-11 16:27:40 följande:
    Min man behöver ingen release...tur för honom!
    Hahahahahahahahahahahahaha du skulle bara veta vad han tittar på när han runkar då du inte är hemma!
  • Anonym
    catdancing skrev 2012-06-12 06:43:33 följande:
    Hahahahaha det var den mest  korkade och skeva synen på porr jag läst! Vi kollar på saker som är upphetsande, onani har INGET med kärlek att göra!
  • grind
    Anonym skrev 2012-06-12 08:45:29 följande:
    Hahahahaha det var den mest  korkade och skeva synen på porr jag läst! Vi kollar på saker som är upphetsande, onani har INGET med kärlek att göra!
    nja, Det "privata" sexlivet påverkar ju "parets" sexliv. Sexlivet kan ju även påverka kärleken.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-12 08:20:53 följande:

Nämen så himla trevligt att du tittar på romantiska komedier. Sitter där och glor på snygga män och kvinnor som har de mest komplicerade romantiska situationer, som din karl inte kan leva upp till, medan du drömmer dig bort. Det är verkligen kärlek och närhet det.

Stereotypernas stereotyp. Vaddå kollar romantiska komedier?  Kan garantera att inte alla kvinnor gillar romantiska komedier. Eller tantsnusk.
  • Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 19:21:58 följande:
    För att hon sagt att han inte får kolla på porr eller sport =)
    Jag vet att det finns män som inte gillar att kolla på porr, vissa gillar fötter grannfrun eller horor eller kanske inte sexöverhuvetaget, helt olika, men hon skriver att han måste lyda henne. 
    DET var ett SKÄMT!!! Jag skrev att jag VALDE en man som inte gillar porr och sport. Tror du jag är så dum att jag väljer en man som ÄLSKAR sport och sen försöker få honom att ge upp det?

Igår kväll sa jag till min man...Idag spelar sverige match! Jaha svarar han. Jag frågar..vet du vilken sport? Nej svarar han och låtsas somna! (han hatar sport och har inget intresse av porr).

Många män gillar att ha sex med sina fruar och har inga konstiga fetischer.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!