• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-11 12:42:38 följande:
    Välkommen till 2000-telet TS!
    Så gott som alla män tittar alltid eller ibland på porr, det spelar ingen roll hur perfekt du är.
    Du onanerar väl någon gång du med?
    Menar du att män inte kan onanera utan porr?
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-06-11 12:43:17 följande:
    Det går att dricka varm chokladmjölk utan vispad grädde. Men det är godare med !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

Det finns ingen gyllene regel som säger att självkänslan spelar in på huruvida man gillar eller ogillar om partnern kollar på porr.
    Jag har väldigt bra självkänsla, har alltid gått min egen väg här i livet och inte brytt mig om vad andra tycker eller vad andra gör här i livet. Folk får väl göra vad de vill, så länge det inte påverkar mig. Men, när det gäller sånt som negativt kan påverka mina relationer så vill jag inte ha det i mitt liv. Där går bland annat porr in.

• Anonym (gillar de)

herre gud det är väll inte så farligt! Får du vara med o surfa?
    Jag porr surfar och jag är tjej och ibland utan min man men inte för jag inte älskar han eller nått sånt. Bara för jag är så kåt ibland o behöver bli tillfreds och ibland är han inte hemma när det infaller :) 

• grind
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-11 12:26:23 följande:
    Vet du, det förklarar en hel del... Jag kan inte sport. Jag har undrat om jag kanske är aspig eller så, men de diagnoserna passar inte helt på mig. Men nu vet jag, jag är bara socialt handikappad för att jag inte kan sport. ;D
    Var inte så konfrontativ.

Att inte ha kunskap/intresse är ett socialt handikap. Gäller inte bara sport utan nyheter, mat, nöje mm mm
  • IsadorasMamma

Det gör min kille också.

Och ibland tittar han på fotboll.

Eller hockey.

Och så gillar han det där programmet "Vem vet mest".

• Anonym (Låt honom :))
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 11:33:10 följande:
    Det där är inte alltid sant. Dessutom skriver du att det inte har med partnerna att göra, sedan att han porrar för att han inte får det han vill ha IRL så du säger emot dig själv.

Man måste inte alls acceptera porr.  

Nej jag menar inte att han porrsurfar för att han inte kan få det han vill ha irl. Jag menar att han kanske inte kan få det just då han vill ha det. Han kanske är ensam för tillfället. Hon kanske är för trött, eller inte hemma... Om han inte får det han vill ha i sexväg så får han givetvis göra nåt åt det. Då hjälper det inte att porrsurfa.
  • Chazz Michael Michaels

Man behöver inte gilla sport, inte alls.

Men se för helvete inte ner på oss som gör det, som om vi vore någon sorts primitiva grottmänniskor. Den inställningen spyr jag på. 

För det är ju så för vissa: är man okunnig inom områden som samhällskunskap, politik, litteratur och dylikt är man att betrakta som dum. Okunnighet/ointresse av sport verkar i vissa kretsar snarast ses som en merit... 

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Dorian Ertymexx
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-11 12:55:40 följande:
    Man behöver inte gilla sport, inte alls.

Men se för helvete inte ner på oss som gör det, som om vi vore någon sorts primitiva grottmänniskor. Den inställningen spyr jag på. 

För det är ju så för vissa: är man okunnig inom områden som samhällskunskap, politik, litteratur och dylikt är man att betrakta som dum. Okunnighet/ointresse av sport verkar i vissa kretsar snarast ses som en merit... 

Jag avskyr sport. Inte så mycket för att det är sport i sig, för det skiter jag egentligen högaktligen i, utan det som verkligen retar mig är hur högprioriterat det är.

Notera: om en match går över tiden så får den göra det. Man skjuter på program eller skippar till och med för att matchen ska få plats. Men viktiga politiska diskussioner får INTE göra samma sak, utan tystas eller kapas mitt i, för det är inte "lika viktigt". Det är helt sjukt!     
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-11 12:43:17 följande:
    Hur gammal är du då?
    Om du lärt dej något om mannens sexliv så hade du vetat att män tänder på visuella saker på ett annat sätt än oss tjejer.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!