• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:05:15 följande:
    Min kille vill inte kolla på porr längre eftersom han har problem med potensen. Finns visst det killar som INTE VILL kolla!
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:07:13 följande:
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
    Nja det tvivlar jag på.. han säger själv att han är "less på skiten" och börjat bli äcklad av porren
  • Anonym
    grind skrev 2012-06-12 11:05:53 följande:
    Jag tror ärligt talat att han gillar det.

Förstår inte meningen med att prata om sitt privata sexliv med sin partner. Fullständigt onödigt. 
    Det är väl inge konstigt med det? Härligt att prata om varandras fantasier och veta att h*n fått njuta en stund, blir man glad av.
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 11:05:53 följande:
    Jag tror ärligt talat att han gillar det.

Förstår inte meningen med att prata om sitt privata sexliv med sin partner. Fullständigt onödigt. 
    Gillar vad??? Porr? Ja, tittar han på det och lever i en lögn så mår ju han ännu sämre av det. han är en förlorare hur han än gör då!
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:09:40 följande:
    Nja det tvivlar jag på.. han säger själv att han är "less på skiten" och börjat bli äcklad av porren
    Jao beror väl på vad för porr han tittat på, typ bajssex skulle vara väldigt nasty. Men ja många kommer nog in i en sån period och sen när man söker den där snabb onanin där man slipper tänka själv så kommer porren fram ändå. Eller så vill man söka nått nytt =)
  • grind
    Fridayyy skrev 2012-06-12 11:16:55 följande:
    Gillar vad??? Porr? Ja, tittar han på det och lever i en lögn så mår ju han ännu sämre av det. han är en förlorare hur han än gör då!
    Att han gillar att slippa att hålla på och tjata med dig om hur ofta han onanerar etc...

• Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:18:00 följande:
    Jao beror väl på vad för porr han tittat på, typ bajssex skulle vara väldigt nasty. Men ja många kommer nog in i en sån period och sen när man söker den där snabb onanin där man slipper tänka själv så kommer porren fram ändå. Eller så vill man söka nått nytt =)
    Nej han menar all porr
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 11:19:06 följande:
    Att han gillar att slippa att hålla på och tjata med dig om hur ofta han onanerar etc...

Han kanske är ett såpass rikt sexliv med mig att han inte behöver...Flört tänkt på det??
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:19:18 följande:
    Nej han menar all porr
    Fast å andra sidan så får han inte lika lätt njutning längre så klart man då kan välja att säga att porr är skit. Och egentligen, hur många tycker porr är bra? man kollar ju oftast bara på porr för att slippa fantisera själv.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:24:57 följande:
    Fast å andra sidan så får han inte lika lätt njutning längre så klart man då kan välja att säga att porr är skit. Och egentligen, hur många tycker porr är bra? man kollar ju oftast bara på porr för att slippa fantisera själv.
    Han ser det som en period i livet som är över och inte behövs längre. Ungefär som när han var tonåring och började festa, det är inte lika spännande längre och han har insett att det bara är skit för kroppen att dricka en massa öl
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!