• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:56:05 följande:
    Snälla du, för det första så hänvisar du till flashback, för det andra så handlar det om ett beroende, så din karl var porr beroende? om han tex skulle kolla på porr nu så får han upp den? Din karl, röker han eller har han diabetes eller är han överviktig?
    Lilla du, vad har platsen av diskussionsforum med saken att göra? Ingenting.

Tror mer eller mindre alla män är lite porrberoende eftersom de växer upp med att alltid runka till porr och inget annat. Och ja, han har känt av en viss abstinens sedan han slutade kolla.
    Som svar på dina frågor: nej, nej, nej.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:02:50 följande:
    Lilla du, vad har platsen av diskussionsforum med saken att göra? Ingenting.

Tror mer eller mindre alla män är lite porrberoende eftersom de växer upp med att alltid runka till porr och inget annat. Och ja, han har känt av en viss abstinens sedan han slutade kolla.
    Som svar på dina frågor: nej, nej, nej.
    Du skulle från första början ha sagt att han var porrberoende, det är skillnad på att runka flera gånger om dagen och kolla på porr än att göra det då och då som är mer normalt om man inte är 14år dvs. Klart det blir svårare som kille att få upp den om man runkar flera gånger per dag, då har han egentligen inte potens problem om han får upp den till porr, mer bara porr skadad. Detta borde du ha sagt från början och inte bara slänga ur dig att din man är potent.

Val av källa är väldigt viktigt om man vill bevisa något, då de flesta fall av potens beror på övervikt rökning eller diabetes. Man kan inte hänvisa till flashback om man vill bli trodd. Han som skrev det du länka kan mycket väl vara ett troll tex. 
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-06-12 11:45:10 följande:
    Vad sjukt. Vad fan har han med det att göra?? Om min partner inte gillar att jag skiter, ska jag lägga av med det då??
    hahaha är kanske inte riktigt samma sak, han vill ju tillfredställa mig precis som jag vill göra det skönt för honom. Sex ensam är ju inte alls lika trevligt som sex med någon annan

• Fridayyy
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:24:57 följande:
    Fast å andra sidan så får han inte lika lätt njutning längre så klart man då kan välja att säga att porr är skit. Och egentligen, hur många tycker porr är bra? man kollar ju oftast bara på porr för att slippa fantisera själv.
    säger ju allt!!!
  • Fridayyy
    grind skrev 2012-06-12 11:31:48 följande:
    min snö

Du måste vara alla politikers våta dröm. Läser en politiskt påstående i kvällstidning och tror på det.

Ja, jisses. Trodde inte det fanns så lättmanipulerade människor. 
    jag hoppas du inte menar mig?
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:32:02 följande:
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.

Vet du om att många män har svårare att få upp den på grund av porr? Att de är svårare att tända för att de alltid kan få nya kickar och hjärnan reagerar som en alkoholist på en lättöl när man ska ha sex IRL.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 12:14:53 följande:
    Du skulle från första början ha sagt att han var porrberoende, det är skillnad på att runka flera gånger om dagen och kolla på porr än att göra det då och då som är mer normalt om man inte är 14år dvs. Klart det blir svårare som kille att få upp den om man runkar flera gånger per dag, då har han egentligen inte potens problem om han får upp den till porr, mer bara porr skadad. Detta borde du ha sagt från början och inte bara slänga ur dig att din man är potent.

Val av källa är väldigt viktigt om man vill bevisa något, då de flesta fall av potens beror på övervikt rökning eller diabetes. Man kan inte hänvisa till flashback om man vill bli trodd. Han som skrev det du länka kan mycket väl vara ett troll tex. 
    Nu griper du bara efter halmstrån när dina argument faller. Att lägga in dina egna värderingar i dina åsikter ("onormalt att runka varje dag, det gör bara 14åringar") och försöka köra på någon slags förminskningstaktik (åh men oj, hur blond är du? snälla du?") får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Ingen idé att diskutera något med en sån som dig.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:25:14 följande:
    Nu griper du bara efter halmstrån när dina argument faller. Att lägga in dina egna värderingar i dina åsikter ("onormalt att runka varje dag, det gör bara 14åringar") och försöka köra på någon slags förminskningstaktik (åh men oj, hur blond är du? snälla du?") får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Ingen idé att diskutera något med en sån som dig.
  • Anonym (Fru P)

Har bara läst trådstarten, själv tycker jag det är sexigt när min man tittar på porr, dock skäms han för det vilket jag tycker är synd. Men många idéer kan komma från porren, kan ju vara ett sätt att hitta nya upplevelser inom sexlivet.

Han tänder säkert på dig, men vill kanske ha ännu mer sex, mycket sex ger stort behov...

Hatar du själv porr? Annars kunde du ju någon gång suttit med honom och tittat     

• Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 12:25:14 följande:
    Ska komma från någon som säger sådant tillbaka =) eller är det skillnad om någon säger hur blond är du och säga tillbaka hur blond är du? Tyvärr så sjönk du ner på samma nivå.

Och detta verkar tyda på att du upptäckte hur det lät det du skrev, som sagt så kan du inte säga att din man är potent och sen kommer det fram att han är porrberoende. Nu har du lärt dig en läxa. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!