• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • grind

min snö

Du måste vara alla politikers våta dröm. Läser en politiskt påstående i kvällstidning och tror på det.

Ja, jisses. Trodde inte det fanns så lättmanipulerade människor. 

• Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:28:58 följande:
    Han ser det som en period i livet som är över och inte behövs längre. Ungefär som när han var tonåring och började festa, det är inte lika spännande längre och han har insett att det bara är skit för kroppen att dricka en massa öl
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:07:13 följande:
    Ja men nu var det ju för att han hade fel på potensen, annars hade han ju kollat. Är ju inte direkt kul att kolla på porr om man inte får nån njutning av det.
    Jag tror du missuppfattade mig. Han har problem med potensen, av en viss anledning. Han har nu slutat kolla på porr helt eftersom han inte vill att den ska förstöra hans "väg tillbaka". Porr kan förstöra mycket för en killes potens
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:32:02 följande:
    Jo men nu fortfarande så har han inte av "egen vilja" gett upp porren, han får ju inte upp den lika lätt? så varför titta på något som man längre inte kan få njutning av pga potens? som sagt hade han inte fått de så hade han säkerligen fortfarande kollat.
    Men han säger ju att det är bl a porren som orsakat hans problem att få upp den!
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:37:20 följande:
    Men han säger ju att det är bl a porren som orsakat hans problem att få upp den!
    Hahahahaha. I rest my case!
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:41:10 följande:
    Hahahahaha. I rest my case!
    vad är det att skratta åt? Stackars din man om han nån gång får problem med sin potens och du antagligen kommer skratta åt honom. Låga människa.
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:42:42 följande:
    vad är det att skratta åt? Stackars din man om han nån gång får problem med sin potens och du antagligen kommer skratta åt honom. Låga människa.
    Seriöst, hur blond är du? Jag hade skrattat åt min karl om han kom och sa att det hade med porren att göra, jag hade skrattat ännu mera åt mig själv om jag hade gått på det =)
  • nevermind
    catdancing skrev 2012-06-09 16:45:27 följande:
    Han skulle inte gilla om jag onannerade.

Vad sjukt. Vad fan har han med det att göra?? Om min partner inte gillar att jag skiter, ska jag lägga av med det då??
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-12 11:44:20 följande:
    Seriöst, hur blond är du? Jag hade skrattat åt min karl om han kom och sa att det hade med porren att göra, jag hade skrattat ännu mera åt mig själv om jag hade gått på det =)
    Hur blond är du själv?

Han har läst om alla killar på flashback som fått problem med potensen pga porr. Han har nu själv hoppat på tåget att sluta kolla.

Läs den här tråden och erkänn dig sedan blond som ett platinaskåp:
    www.flashback.org/t1640001
  • Anonym (KVINNA!)
    Anonym skrev 2012-06-12 11:48:40 följande:
    Hur blond är du själv?

Han har läst om alla killar på flashback som fått problem med potensen pga porr. Han har nu själv hoppat på tåget att sluta kolla.

Läs den här tråden och erkänn dig sedan blond som ett platinaskåp:
    www.flashback.org/t1640001
    Snälla du, för det första så hänvisar du till flashback, för det andra så handlar det om ett beroende, så din karl var porr beroende? om han tex skulle kolla på porr nu så får han upp den? Din karl, röker han eller har han diabetes eller är han överviktig?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!