• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • jonte02

Sansa er nu lite...

Tänkte jag skulle svara på TS tilläggskommentar: "Varför tittar dom". 

Jag kan ju givetvis bara svara för mig. det andra blir endast gissningar.

Det händer att jag tittar på porr. Jo, det är sant! Inte för att jag saknar något hos min partner. Inte för att jag inte tänder på min partner. Inte för att min partner inte kan ge mig något jag önskar och kanske skulle vilja ha/prova osv. 

Vill du prova något. Fråga din partner! Önska.

Jag tittar på porr ibland för att ha något att runka till. Är trevligare än framför badrumsspegeln över handfatet. Jag tittar på porr för att jag älskar sex, erotik, intimitet och inspireras en del av det. 

Klart att det finns mycket skit inom porren, men inte så mycket mer skit än inom andra branscher gissar jag.

Förstår inte riktigt upprördheten över ens partners porrtittande.

Om du undrar varför din partner tittar på porr. Fråga honom. Tycker du inte om det. Tala om det för honom. Inte för att jag tror att han kommer sluta med det, men ni kanske förstår varandra bättre efter lite samtal!?

• Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:04:44 följande:
    Hon liksom för oss övriga "vanliga" kvinnor tycker att det är ok så länge vårat gemensamma sexliv inte påverkas negativt. Att sedan några tokfemister vill annat får stå för dessa....
    HUR vet du att det inte påverkas negativt? Din man kanske hade velat ha mer sex med dig om han inte tittade? Om ni aldrig haft en kille som inte använder porr så vet du ju inte alls hur det påverkar?? man kan ju tro att man är nöjd, fast det kunde varit bättre.
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-06-12 12:50:42 följande:
    Ja jag kontrade med samma, dock med ironi. Men det framgick tydligen inte. Tycker det är humoristiskt när människor inte kommer på bättre "argument" än att gå ner på snälla/lilla du-nivån. Jag gav dig ytterligare chanser i diskussionen, men eftersom du fortsätter på den nivån, så är du ingen jag vill ta den vidare med. Sådana som dig kan man inte ha reflekterande och analytiska diskussioner med. Been there, done that.
    Vi andra mer normala tycker det är inte bara sorgligt utan även beklagigt över att det fortfarande finns folk som på allvar vill bestämma över hur andra onanerar vilket är det mest PRIVATA man har!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-12 12:54:37 följande:
    Nu blev jag nyfiken....VAD har ni fått för nya upplevelser från porren som ni inte gjorde innan?? Det har jag undrat många ggr utan att få svar på? VAD är det jag missar???
    Har du sett några porrfilmer överhuvudtaget???? Då hade du kanske upptäckt ställningar eller rollspel mm som man inte själv kunnat komam på som ser trevliga ut.
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:06:59 följande:
    Vi andra mer normala tycker det är inte bara sorgligt utan även beklagigt över att det fortfarande finns folk som på allvar vill bestämma över hur andra onanerar vilket är det mest PRIVATA man har!
    Vadå, fortfarande finns? Var det annorlunda för 50 år sedan?? Det är ju fortfarande så att många påverkas av att partners använder porr, det har väl inte du missat i alla dessa trådar?
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-12 13:06:49 följande:
    HUR vet du att det inte påverkas negativt? Din man kanske hade velat ha mer sex med dig om han inte tittade? Om ni aldrig haft en kille som inte använder porr så vet du ju inte alls hur det påverkar?? man kan ju tro att man är nöjd, fast det kunde varit bättre.
    Har du problem att läsa eller???? Som jag skrev så är det inget problem om han/hon tittar på porr medan man onanerar, vilket i alla fall 99,9% av alla gör någon gång.
    Har det gått så långt som att det blivit ett missbruk så är det en helt annan fråga! Vilket denna tråden INTE handla om..
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:08:41 följande:
    Har du sett några porrfilmer överhuvudtaget???? Då hade du kanske upptäckt ställningar eller rollspel mm som man inte själv kunnat komam på som ser trevliga ut.
    Vaddå ställningar och rollspel som jag inte kommer på själv, har du så dålig fantasi??
  • Anonym

en som kollar på porr har brist på fantasi. ju mer man underhåller sin ögon för att kunna tillfredsställa sig själv desto sämre kommer fantasin vara. på så sätt sämre sexliv... man blir tillslut avtrubbad av porr och vill bara ha grövre och grövre eller mer konstiga sexuella böjelser. folk som kollar på porr har sämre sexliv...

• Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:12:15 följande:
    Har du problem att läsa eller???? Som jag skrev så är det inget problem om han/hon tittar på porr medan man onanerar, vilket i alla fall 99,9% av alla gör någon gång.
    Har det gått så långt som att det blivit ett missbruk så är det en helt annan fråga! Vilket denna tråden INTE handla om..
    Var det inte 97% av MÄNNEN längre???
  • Anonym (våga vägra porr)
    Janice01 skrev 2012-06-12 13:08:41 följande:
    Hur dålig kreativ förmåga har folk? Eller är det den spatiala förmågan som saknas om man måste ha instruktion i hur man stoppar plugg A i skåra B på olika sätt?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!