• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-14 16:35:24 följande:
    Jag kan med raka benen och dra på mig ett par strumpbyxor, så kan du få se hur lätt det är. Oss män emellan.
    Ja, Christer Lindarw anses väl ha snygga ben??
  • Chazz Michael Michaels

Det sägs att Julia Roberts i vissa bakifrån filmade scener i "Pretty Woman" har ersatts av en manlig "body double".

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (våga vägra porr)

Strumpbyxannonster görs av män, eftersom män har slankare ben och noll celluliter. Jag jobbade som fotomodell i New York och det fanns flera män som gjorde kampanjerna för de stora märkena.

• Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.
    Klyftigt formulerat. Tycker du också att kvinnor som gillar sex är horor?
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-13 15:20:51 följande:
    Ja men berätta för mig hur man tänder emotionellt om man är kvinna! Varför tittar kvinnor på porr då??
  • Anonym
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-14 10:56:33 följande:
    Ser du skillnad på följande?:

"av porr får du potensproblem"
    "jag har fått potensproblem p.g.a. porrmissbruk"

"om du dricker vin så blir du alkoholist"
    "jag har blivit alkoholist av vin"

För mig är det en enorm skillnad på att beskriva vad som lett till ett missbruk och att dra parallellen att alla får missbruk som gör samma sak.
    Fortsätter man att dricka vin varje dag blir man troligtvis alkoholist. Om man inte redan har blivit en så kallad helgalkis, eller periodare.

Fortsätter man att kolla porr varje gång man runkar så blir man troligtvis porrskadad.
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Håller helt med
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-14 14:17:10 följande:
    Jag fattar inte heller vad det är för killar som bara ska ha det visuella?? Och på ett enda sätt? Jag tycker nog att män är ofta minst lika emotionella, allt annat vore jui tragiskt??
    Killar kan omöjligt tända enbart visuellt.

Om deras sexlust inte påverkas positivt av känslor, då bör den inte heller kunna påverkas på ett negativt sätt av känslor heller. Men, alla vet vi ju hur känsliga killar kan vara för minsta lilla press eller stress över att inte få upp kuken. Och vad är det då som står i vägen?  KÄNSLOR.
    Bara ett exempel av många där känslor spelar in positivt/negativt på en killes sexlust och potens.
  • Anonym (ja du..)
    Anonym skrev 2012-06-14 17:45:56 följande:
    Fortsätter man att dricka vin varje dag blir man troligtvis alkoholist. Om man inte redan har blivit en så kallad helgalkis, eller periodare.

Fortsätter man att kolla porr varje gång man runkar så blir man troligtvis porrskadad.
    De flesta skulle klara ett glas vin om dagen utan några som helst problem. Om du får ett missbruk eller inte styrs av många faktorer, bl.a. generna. De flesta kan runka till porr och klara av att knulla med sin partner galant för det.
  • Anonym
    Anonym (ja du..) skrev 2012-06-14 18:01:12 följande:
     De flesta kan runka till porr och klara av att knulla med sin partner galant för det.
    Hur vet du det? Vad baserar du din teori på?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!