• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • fläta
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:27:36 följande:
    Ja och jag som människa har också en bestämmanderätt om vad jag vill ha för partner, eller hur?? Vill jag inte ha porr i mitt hem så bestämmer jag det!
    Bor ni ihop så är det väl ert hem? Men visst, det står förstås människor fritt att välja en partner som passar dem. Och personligen så tycker jag att det är vansinnigt mycket bättre att göra slut med älsklingen än det är att försöka sig på att begränsa, hindra, kontrollera och konfrontera älsklingen angående älsklingens privatliv. 
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:27:36 följande:
    Ja och jag som människa har också en bestämmanderätt om vad jag vill ha för partner, eller hur?? Vill jag inte ha porr i mitt hem så bestämmer jag det!
    Hånar du mig?
  • Fridayyy
    fläta skrev 2012-06-15 08:32:12 följande:
    Bor ni ihop så är det väl ert hem? Men visst, det står förstås människor fritt att välja en partner som passar dem. Och personligen så tycker jag att det är vansinnigt mycket bättre att göra slut med älsklingen än det är att försöka sig på att begränsa, hindra, kontrollera och konfrontera älsklingen angående älsklingens privatliv. 
    Men man borde väl testa och fråga om vederbörande kan sluta med porr? Om denna då vet att partnern mår dåligt så borde det väl inte vara så svårt. Att sluta med porr kan inte vara en så stor uppoffring???

Ta ett annat exempel, om jag vill ha en orm men min partner äcklas av dem så får jag ju välja vad som är viktigast. MEN hade jag redan en orm eller tyckt att det var "livsviktigt" hade jag aldrig valt en partner från början som äcklas av ormar. Jag hade inte haft en orm i smyg.
  • fläta
    Fridayyy skrev 2012-06-15 08:50:57 följande:
    Men man borde väl testa och fråga om vederbörande kan sluta med porr? Om denna då vet att partnern mår dåligt så borde det väl inte vara så svårt. Att sluta med porr kan inte vara en så stor uppoffring???

Ta ett annat exempel, om jag vill ha en orm men min partner äcklas av dem så får jag ju välja vad som är viktigast. MEN hade jag redan en orm eller tyckt att det var "livsviktigt" hade jag aldrig valt en partner från början som äcklas av ormar. Jag hade inte haft en orm i smyg.
    Tja, frågan är förstås fri. 
    Själv hade jag inte varit intresserad av en människa som frågade, önskade eller krävde av mig att jag skulle ge upp mitt sexliv med mig själv, eller som försökte sätta ramar och regler för hur det skulle se ut. "Lova att du bara fantiserar om mig! Lova! Du tänker väl inte på någon annan än mig när du smeker dig? Det gör du väl inte? Lova att du inte gör det!" 

Jag är helt enkelt inte intresserad av män som äcklas av hur jag sköter intimiteten med mig själv. Du väljer bort män som tittar på sport - jag väljer bort människor som inte respekterar min integritet. 
  • Fridayyy
    catdancing skrev 2012-06-15 08:49:11 följande:
    Hånar du mig?
    Nej verkligen inte! Men jag tycker att JAG får bestämma om jag vill ha porr i mitt hem. Sen får Du betämma hur mycket du går med på hemma hos dig!
  • Fridayyy
    fläta skrev 2012-06-15 09:04:52 följande:
    Tja, frågan är förstås fri. 
    Själv hade jag inte varit intresserad av en människa som frågade, önskade eller krävde av mig att jag skulle ge upp mitt sexliv med mig själv, eller som försökte sätta ramar och regler för hur det skulle se ut. "Lova att du bara fantiserar om mig! Lova! Du tänker väl inte på någon annan än mig när du smeker dig? Det gör du väl inte? Lova att du inte gör det!" 

Jag är helt enkelt inte intresserad av män som äcklas av hur jag sköter intimiteten med mig själv. Du väljer bort män som tittar på sport - jag väljer bort människor som inte respekterar min integritet. 
    Ja, man är fri att välja helt själv. Nu handlar det inte ens om att sätta ramar och regler. Jag väljer väl en man som jag mår bra av! Precis som du väljer en partner du tycker är bra.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-15 09:08:53 följande:
    Ja, man är fri att välja helt själv. Nu handlar det inte ens om att sätta ramar och regler. Jag väljer väl en man som jag mår bra av! Precis som du väljer en partner du tycker är bra.
    Du och "hatar porr" (samma person???) är dom mest enfaldiga personer jag läst på FL.
    Är chockad över eran enfaldiga och grymt naiva verklighetsuppfattning och bläddrar snabbt vidare från den här tråden!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-15 09:46:53 följande:
    Du och "hatar porr" (samma person???) är dom mest enfaldiga personer jag läst på FL.
    Är chockad över eran enfaldiga och grymt naiva verklighetsuppfattning och bläddrar snabbt vidare från den här tråden!
    Nej, vi är inte samma. Du får tycka precis vad du vill men jag tycker det är enfaldigt att säga att alla män behöver porr!
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym skrev 2012-06-15 09:46:53 följande:
    Men om män behöver porr så mycket, så får de väl hålla på med det. Men inte i mitt hem.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-15 09:08:53 följande:

Tänk att man ska behöva försvara detta...
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!