• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (:))

Många storbystsde det fanns här då . I min omgivning är det ingen med så stora som mig då har jag även en kompis med silikon . Jag har större än hon . Å då menar jag storbystsde som ändå är normal byggda /smala . För har man 80 runt då börjar man bli åt det tjocka hållet å då får man automatiskt större byst .

• JECJ

Det vore spännande att veta vikt/längd på alla. Det är inte så ovanligt att ha D kupa om man väger 90kg exempelvis...

• Anonym
    JECJ skrev 2012-06-16 22:09:28 följande:
    Det vore spännande att veta vikt/längd på alla. Det är inte så ovanligt att ha D kupa om man väger 90kg exempelvis...
    Omkretsen lär ju säga en del..
  • JECJ
    Anonym skrev 2012-06-16 22:10:57 följande:
    Omkretsen lär ju säga en del..

Inte alltid. Jag har 75 C men kan klämma in mig i en 70 om jag verkligen vill. Dessutom så har jag sett många som har smal överkropp, stora bröst och stor mage/rumpa. Har man mkt kroppsfett så kan det sätta sig på bara dom ställena. Ryggfett är väl ganska ovanligt?
  • Anonym
    JECJ skrev 2012-06-16 22:20:32 följande:
    Inte alltid. Jag har 75 C men kan klämma in mig i en 70 om jag verkligen vill. Dessutom så har jag sett många som har smal överkropp, stora bröst och stor mage/rumpa. Har man mkt kroppsfett så kan det sätta sig på bara dom ställena. Ryggfett är väl ganska ovanligt?
    Du menar att man kan väga 30 kg mer än någon och fortfarande ha samma omkrets? Ja, det kanske är möjligt.
  • Anonym

får man en sammanställning av tråden? Det vore kul att se statistiken.

Svar på tråden BH-storlekar?