BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Har i normala fall 85 K/L, men nu har jag blivit större runt om när jag är gravid så har fått gå upp till 90J/K för att det inte ska vara obekvämt.
Har också 70B , blir dock retad för mina är så små. :(
75H
Köper BH från Change och Figleaves
80D, C innan graviditeten.
Det beror på modell och märke.Oftast köper jag 85DD eller 80E.
75 D. Perfekt!
Hm ja själv har man som sagt minipini A. Dock komplex att dem är små=( minskat efter andra graviditeten ...
75 C innan jag fick barn, 75 D efter första graviditeten, 80 E efter andra graviditeten. Efter andra graviditeten vägde jag 20 kg mer än innan jag blev gravid med första barnet. Nu är extrakilona från graviditet nr 2 snart borta och jag kommer förhoppningsvis snart i mina favvobehåar i 75 D igen.
Jag köper mina behåar på Twilfit och bara Chantelles vadderade basicbehå.
Oj vad stora pupper ni har. Er själv 80C.
här är det 85 E