• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • alexis

Vadå ont i ryggen av stora bröst? Har själv E (okej lite mindre) men har ALDRIG NÅGONSIN haft ont i ryggen pga dem. Träna så får man inte ont i ryggen! :)

• Lydia H

70D ibland större beroende på modell. 176cm 65kg

• Anonym

Liten byst 65C, 175cm och 52kg.

• Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 22:40:09 följande:
    får man en sammanställning av tråden? Det vore kul att se statistiken.

kommer inom kort!
  • c89
    Folk här har fel angående vikt. Det är inte relevant alls!
    Kupan är ju skillnaden mellan omkretsen och själva brösten. Jag som då har K-kupa är alltså 30-32cm större runt där brösten är som störst och under brösten. 

En D-kupa är alltid en D-kupa oavsett om man är smal i övrigt eller mulligt i övrigt. Fortfarande samma skillnad storleksmässigt mellan omkrets över byst och under byst. 

Så oavsett om man har 75 i omkrets och är relativt smal i övrigt eller om man har 85 i omkrets och är mulligare så är en K-kupa stort i förhållande till kroppen oavsett hur denna kropp ser ut i övrigt. Däremot är ju en K-kupa som sitter på en tjock tjej mycket större volymmässigt än om dessa sitter på en smalare tjej. 
  • Annelee85

75F, gravid i 6e månaden. 161 cm lång, 75 kg. Innan grav hade jag 75C och vägde 64 kg.

• ÄlskadeT

85F har jag.

Väger för mycket just nu och hoppas kunna ha 80 snart igen.

Svar på tråden BH-storlekar?