BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
75 J
har 70 H
65i
JÄVLIGT svårt att hitta. Som någon skrev så har Change upp till J, så hos dem kan man hitta ett fåtal modeller, och ibland bikini, även om de är fula som stryk. Jag har alltid haft stora bröst. Dock var det lättare att hitta innan jag gick ner i vikt, för då hade jag 70-75 runt om och därmed blev kupan mindre, dvs F-H ca. Men ju smalare man är i kroppen desto större blir bokstaven, så när jag blev smalare och behövde 65 behövde jag också större kupa. På Changes modeller kan jag inte ha mindre än i-kupa nu. Och ja, de är helt naturliga och jag ser inte onormal ut.
TIPS TJEJER: Många gör fel på detta och tror att det är numret man ska göra större. Ex: "åhh jag har stora bröst jag behöver miiiiinst 85C... när personen kanske egentligen skulle behöva 70F. Gå in i en riktig BH-butik som Change där de mäter er och hittar er riktiga storlek, så kommer allt att sitta mycket bättre sen!
70B helt lagom..