• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Tjej)
    c89 skrev 2012-06-17 15:21:28 följande:
    Ryggen har jag inga direkta problem med, men tänker som så att jag lär få det med tiden. Dock är det ohållbart att vara tvungen att köpa bikini för 1000 spänn, aldrig kunna prova en BH innan man köper den eftersom att jag måste beställa hem från england. Aldrig några fina klänningar eller toppar som passar osv. Dessutom alla fruktansvärda fördomar man får utstå från andra idioter osv. Upplever bara nackdelar med för stora bröst.

Oh yeah.
    Känner igen ditt problem med klänningar som inte passar,fan vad arg man blir, jag köper mina behå;ar på Change och ja det kostar ju en del pengar allra helst om man då som jag gärna vill ha matchande trosor till så blir det ju någon tusenlapp, inte kul att behöva lägga det på en behå och trosa, 

Har gått ner 30 kg nu och det enda som inte har försvunnit ner är dom där JÄVLA brösten gahhhh hatar dom

• Stinger

Anonym (tjej)
    Kan nog stå ut med det!

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-10 18:16:08 följande:
    Anonym (tjej)
    Kan nog stå ut med det!
    Är du säker på det? 
  • Stinger

Anonym (tjej)

Absolut... Är inte rädd.

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-10 20:12:31 följande:
    Anonym (tjej)

Absolut... Är inte rädd.
    Du kanske blir när jag blir en bitch;)

Hur gammal är du? 
  • Stinger

Anonym (tjej)

Jag kan nog handskas med dig. Är 40.

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-10 20:16:28 följande:
    Anonym (tjej)

Jag kan nog handskas med dig. Är 40.
    Tro du, vågar du utmana mig?
  • Slagathor

70 E hade jag innan graviditet. Nu har jag nog en halv kupa mindre.

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Stinger

Anonym (tjej)

Jag tror aldrig... Jag vet

Svar på tråden BH-storlekar?