BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Mumin: hur stora bröst har du?
75DD. Lagom för det mesta.
Åfan... Fooled me...
Alla här verkar ha gigantiska bröst. Hur många är plastikbröst och hur många är vanliga? Hade varit intressant att veta ;)
168cm
64 kg
70c
Hade jag varit liiite smalare så hade jag nog känt mig nöjd. Nu känns de lite för små. Men med puch-up bh känns det ok. :)
För att svara på ovanstående, mina är fejk ;O
Alltså, ni med stora tuttar. Tänker mig då typ E och uppåt, för det verkar ju som om det generellt sett vad som är normalt idag klassades som "stora" för några år sedan. Vad jag menar är att idag verkar det inte ovanligt med D och uppåt, medans för kanske en 10-15 år sedan så var D väldigt stora.
I vilket fall...ni som har E och uppåt. Hur fan får de tuttarna plats på kroppen? Tänker mig att de tuttarna inte riktigt bara växer framåt eller hur man ska säga, utan de måste ju som vara ut åt sidorna oxå, dvs att jag gissar mig zatt brösten börjar som med på sidorna av kroppen än mitt på bröstkorgen.
Vet att detta blev svårt att förstå kanske, men jag gör ett försök att måla upp en bild av vad jag menar.
Jag har 65F. Sillisar. Hade innan op 65C.