• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Stinger
    Anonym (finfin) skrev 2012-07-10 11:42:09 följande:
    Jag har 65F. Sillisar. Hade innan op 65C. 

Måste se väldigt konstigt ut.
  • Chipstern
    Stinger skrev 2012-07-10 11:33:17 följande:
    Har du aldrig sett en naken storbystad kvinna eller?
    Jo, men jag räknar inte in övermogna damer, för där är ju fan inget fast eller i den form som jag tror att de som skriver här har.

Så därför undrar jag.
  • Stinger

Chipstern skrev 2012-07-10 12:02:46 följande:
    Jo, men jag räknar inte in övermogna damer, för där är ju fan inget fast eller i den form som jag tror att de som skriver här har.

Så därför undrar jag.
  • anneh

Chipstern: nja, hört talas om tyngdkraft? Dom som har stora äkta, har oftast hängiga. Säger inte att alla har det, men dom ser oftast inte ut som du verkar tro, dvs ut åt sidorna och framåt..

• Anonym (Mumin)
    anneh skrev 2012-07-10 12:27:36 följande:
    Chipstern: nja, hört talas om tyngdkraft? Dom som har stora äkta, har oftast hängiga. Säger inte att alla har det, men dom ser oftast inte ut som du verkar tro, dvs ut åt sidorna och framåt..

Är du nöjd med dina då?
  • Anonym (Mumin)
    anneh skrev 2012-07-10 13:03:11 följande:
    Mumin: väldigt.

Håll med om att du borde visa oss i tråden då många andra kvinnor verkar vara missnöjda Skrattande
  • Anonym (K)

Jag har K-kupa nu och då har dom ändå krympt lite. Visserligen har jag lite övervikt men även innan dess var dom stora. När jag tappat de jag ska tror jag att jag kommer ligga runt G-H kupa. Ja jag ska förminska dom, ont konstant i nacke, rygg och axlar och då tränar jag ändå och är väldigt stark i dessa kroppsdelar. Min bröst hänger såklart, inte mycket men lite grann och dom börjar lite utanför kroppen eller hur man ska förklara. Bygeln på bh:n börjar under armhålan.

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-09 22:53:19 följande:
    Dom får ju gärna sitta på en tjej med :)
    hmm då få du ju mig på köpet också, kan vara en bitch men är vanligast ganska snäll;)
Svar på tråden BH-storlekar?