• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • whewhewhe987654321
    c89 skrev 2012-06-16 23:24:13 följande:
    Folk här har fel angående vikt. Det är inte relevant alls!
    Kupan är ju skillnaden mellan omkretsen och själva brösten. Jag som då har K-kupa är alltså 30-32cm större runt där brösten är som störst och under brösten. 

En D-kupa är alltid en D-kupa oavsett om man är smal i övrigt eller mulligt i övrigt. Fortfarande samma skillnad storleksmässigt mellan omkrets över byst och under byst. 

Så oavsett om man har 75 i omkrets och är relativt smal i övrigt eller om man har 85 i omkrets och är mulligare så är en K-kupa stort i förhållande till kroppen oavsett hur denna kropp ser ut i övrigt. Däremot är ju en K-kupa som sitter på en tjock tjej mycket större volymmässigt än om dessa sitter på en smalare tjej. 

felfelfel. jag önskar att det var så dock. men den största bh jag äger (för stor för mig) är en 80b som jag sytt in. den minsta är 70c. så skulle det inte vara om det du skrev stämde. tyvärr!
  • Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-10 20:34:58 följande:
    Anonym (tjej)

Jag tror aldrig... Jag vet
    Vad vet du? Att du vågar utmanar mig?
  • Stinger

Anonym (tjej)

Nej, att jag klarar av dig

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-11 11:04:54 följande:
    Anonym (tjej)

Nej, att jag klarar av dig
    Mig? Är du vältränad? 
  • Stinger
    Anonym (Tjej) skrev 2012-07-11 11:05:36 följande:
    Mig? Är du vältränad? 

Vad har det med saken att göra?
  • Anonym

Jag avskyr snacket om bh-storlekar! Det är omöjligt att säga en kupstorlek och på det sättet avgöra hur stora tuttar någon har utifrån det! Allt beror på förhållandet mellan kup och bandstorlek!
    Jag kan alltså ha:
    80 A
    75 B
    70 C
    65 D
    60 E

Ser ni sambandet? Ju större kupa, desto mindre band! Någon som vill gissa hur stora lökar jag har? En handfull, eller som en mindre vattenmelon?;P

Jag väljer att ha mindre kupstorlekar och större band, då jag tycker att det är bekvämare! Men ultimat i omkrets för mig är 65 eller 70. Det sitter som en smäck. Så för att komma med ett svar på frågan: jag har 70 C eller 65 D! 

• Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-11 11:23:36 följande:
    Vad har det med saken att göra?
    Om du ska klara av mig kanske du måste vara vältränad;)
    skämt alltså 
Svar på tråden BH-storlekar?