• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (känslig)
    Manmbo skrev 2012-06-16 17:20:33 följande:
    80F ..

Nöjd me den storleken?:) inga ryggissues?
  • Celes

65 H-I

Tycker inte att de ser så stora ut som de faktiskt är.

• Anonym (känslig)
    Apocalypso skrev 2012-06-16 17:31:25 följande:
    85G, köper i specialbutiker.

Schysst! Brukar killar och män vilja bröstknulla dig? lite nyfiken sådär :)
  • Manmbo
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 17:22:19 följande:
    Nöjd me den storleken?:) inga ryggissues?

Jag är nöjd och har inga ryggissues. Det enda är att det är svårt att hitta snygga bh ute i butiker och vissa kläder passar inte.
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Anonym (45778788787)
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 17:20:30 följande:

Vari ligger det vidriga ¨månne? ;D  Hur gammal e du?;D

Jag är 21, blir 22 i december :) Nej men jag har alltid haft fel storlek, helt sjukt. Sen fick jag hjälp för någon månad sen. 65G herregud nej jag fick en chock nästan. men jävligt skönt att ha hittat rätt storlek. min mamma, farmor har väldigt stora tuttar. så det ligger i släkten också.
    EnAnonumius skrev 2012-06-16 17:21:16 följande:
    Aj aj AJ!
    Fick ju ont i ryggen när jag läste det svaret.. Förvånad
    Peppar peppar så har jag inte så ont, men det kommer väll. Mamma har ont i sin rygg ofta! Men kan ju vara olika anledningar. Men jag var kraftig när jag var yngre men gick ner i vikt och konstigt nog försvann inte tuttarna. 
  • alvisen

70D-E. Känns som en hyfsat vanlig storlek men finns aldrig på H&M t.ex. Kostar mycket också. Känns surt att bara för att jag har D-E-kupa istället för typ C så måste jag betala mer för en BH. Går ju knappast åt SÅ himla mycket mer tyg liksom -.- 

• Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:20:26 följande:
    Det brukar bli så för vissa tyvärr I guess!  Låter bra det för dig ;)  När ska de bort då?  Antar att det går att bröstknulla dig då? 
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:30:10 följande:
    Nej men precis. Konstant smärta ska man inte behöva leva med liksom. Låter jättejobbigt. Kramar på dig! Hoppas allt går bra i slutändan så du kan göra din förminskning Förmodar att de går att bröstknulla dig me den storleken typ?
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 17:33:30 följande:
    Schysst! Brukar killar och män vilja bröstknulla dig? lite nyfiken sådär :)
    Fixerad much?
  • Anonym (45778788787)
    Celes skrev 2012-06-16 17:22:24 följande:
    65 H-I

Tycker inte att de ser så stora ut som de faktiskt är.

Så kan jag känna ibland med. Men dom är stora! Herregud :D
Svar på tråden BH-storlekar?