BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
75b-c nu.. Har gjort en förminskning för 6,5 årsedan.. Ångrar inte det alls.. Vet ej vad jag hade för storleken innan då jag inte vågade köpa.. Fick Mob betald av landstinget tog ca 2,5 mån mellan besök på vc o sedan op.. :)
Det finns ju fler fördelar med att köpa i specialbutik, visst det är dyrt men passform och kvalité går inte att jämföra + personligen så är det så mycket snyggare än vad som hänger på galgarna hos H&M.

Går hela den här tråden ut på att TS ska fråga om bröstknull? Fräscht.
Varför räknades inte mitt svar med?
Jag vet faktiskt inte vilket bh-storlek jag har.. pinsamt att erkänna haha.. har 80 runt om tror jag, men vad jag har för kupstorlek vet jag inte.. använder mest sport-bhar då jag tycker det är bekvämast. Tycker bara andra bh:ar är jobbiga. har platta men breda tuttar (om någon nu förstår vad jag menar med det) och tycker det är svårt att hitta något som passar. c-kupa är för litet iallafall, d-kupa finns knappt i vanliga affärer ju -.-
70G......