• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (45778788787)
    alvisen skrev 2012-06-16 17:40:06 följande:
    70D-E. Känns som en hyfsat vanlig storlek men finns aldrig på H&M t.ex. Kostar mycket också. Känns surt att bara för att jag har D-E-kupa istället för typ C så måste jag betala mer för en BH. Går ju knappast åt SÅ himla mycket mer tyg liksom -.- 

Håller med dig. Orättvisst
  • vivi85

75b-c nu.. Har gjort en förminskning för 6,5 årsedan.. Ångrar inte det alls.. Vet ej vad jag hade för storleken innan då jag inte vågade köpa.. Fick Mob betald av landstinget tog ca 2,5 mån mellan besök på vc o sedan op.. :)

• Apocalypso

Det finns ju fler fördelar med att köpa i specialbutik, visst det är dyrt men passform och kvalité går inte att jämföra + personligen så är det så mycket snyggare än vad som hänger på galgarna hos H&M.

Only weak men fear strong women!
  • solsjalsthlm
    Anonym (45778788787) skrev 2012-06-16 17:40:04 följande:

Jag är 21, blir 22 i december :) Nej men jag har alltid haft fel storlek, helt sjukt. Sen fick jag hjälp för någon månad sen. 65G herregud nej jag fick en chock nästan. men jävligt skönt att ha hittat rätt storlek. min mamma, farmor har väldigt stora tuttar. så det ligger i släkten också.

Peppar peppar så har jag inte så ont, men det kommer väll. Mamma har ont i sin rygg ofta! Men kan ju vara olika anledningar. Men jag var kraftig när jag var yngre men gick ner i vikt och konstigt nog försvann inte tuttarna. 
    Låter bra att du fick hjälp o fann rätt storlek :)  Ja, kanske går i släkten ibland :)   Hoppas du inte får ont vad det lider! Kan du inboxa mig tror du?
  • Anonym (45778788787)
    solsjalsthlm skrev 2012-06-16 17:47:55 följande:
    Låter bra att du fick hjälp o fann rätt storlek :)  Ja, kanske går i släkten ibland :)   Hoppas du inte får ont vad det lider! Kan du inboxa mig tror du?

Varför? Om jag får undra Förvånad
  • solsjalsthlm
    Anonym (45778788787) skrev 2012-06-16 17:53:56 följande:

Varför? Om jag får undra Förvånad

Har ngra frå¨gor :) men inget tvång :O
  • Anonym

Går hela den här tråden ut på att TS ska fråga om bröstknull? Fräscht.

• Babyystar

Varför räknades inte mitt svar med?

• Anonym (???)

Jag vet faktiskt inte vilket bh-storlek jag har.. pinsamt att erkänna haha.. har 80 runt om tror jag, men vad jag har för kupstorlek vet jag inte.. använder mest sport-bhar då jag tycker det är bekvämast. Tycker bara andra bh:ar är jobbiga. har platta men breda tuttar (om någon nu förstår vad jag menar med det) och tycker det är svårt att hitta något som passar. c-kupa är för litet iallafall, d-kupa finns knappt i vanliga affärer ju -.-

Svar på tråden BH-storlekar?