• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym
    Elin 885 skrev 2013-01-02 12:22:28 följande:
    på lindex så heter det DD och sen F, E finns inte där.
    Jodå, jag har köpt E på lindex. Nu handlar jag visserligen inte där längre men då jag gjorde det så fanns det vissa bhar i E.
  • Elin 885
    snäckansand skrev 2013-01-02 13:51:19 följande:
    Lindex.... Inget för oss med större egentligen va?
    jag köper mina där har 85F. Däremot så kan jag inte köpa på H&M, för jag tycker inte att deras bh-ar håller alls.
    twilfit är bra, men ganska dyrt.
  • ÅsaS

Jag ska mäta här hemma och så lägger jag ut måtten här till alla BH-experter så får ni vilt diskutera vilken storlek som jag ska ha ;)

Skratt /Åsa 

• Elin 885
    Anonym skrev 2013-01-02 13:55:28 följande:
    Jodå, jag har köpt E på lindex. Nu handlar jag visserligen inte där längre men då jag gjorde det så fanns det vissa bhar i E.
    jasså jag handlade där senast i förra veckan då fanns det inte e utan de gick från dd till f.
  • Putt B
    ÅsaS skrev 2013-01-02 13:59:07 följande:
    Jag ska mäta här hemma och så lägger jag ut måtten här till alla BH-experter så får ni vilt diskutera vilken storlek som jag ska ha ;)

Skratt /Åsa 
    Ser ju trevligt ut det man ser på din bild i alla fall.. ;)
  • snäckansand

Skratt /Åsa 

hehe, jodu, man kan ha allt mellan c och j...
  • Hemligkvinna

65F. Nästan helt omöjligt att hitta i Sverige, där det verkligen är 65 på underbandet.

• Cornellia

Skratt /Åsa 
    Fast det går inte att mäta sig fram till vilken kupstorlek man bör ha, det måste provas fram eftersom även formen på brösten spelar roll.
  • Anonym (Big boobs)

36hh smal midja stora höfter

Svar på tråden BH-storlekar?