• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym
    pontus1 skrev 2012-11-06 18:04:47 följande:
    tur att kondomstorleken inte varierar så...

Nej det hade varit coolt. Hade gärna velat att min mans storlek var lite av en suprise, ibland ögongodis och ibland kunna köra hårt ;)
  • Anonym

70DD har jag fått förklarat för mig av ett bh-proffs

• pontus1
    Anonym skrev 2012-11-06 18:08:01 följande:

Nej det hade varit coolt. Hade gärna velat att min mans storlek var lite av en suprise, ibland ögongodis och ibland kunna köra hårt ;)

jag menar ink utan kondomen  tänk omm samma sort ibland bara ramlar av ibland får du inte på den hur kul e det
  • Anonym
    pontus1 skrev 2012-11-06 18:19:22 följande:
    jag menar ink utan kondomen  tänk omm samma sort ibland bara ramlar av ibland får du inte på den hur kul e det

Haha jag skulle ha ett lager av sorter hemma :)
  • Anonym (ragdoll)

75 G, och det är inte så stort som folk tror. Rejäla tuttar, visst, problem med vissa kläder, inte alla, visst, men inte så folk studsar. De är äkta, lite hängiga och jag gillar dem.

• Anonym (Mumin)
    Anonym (ragdoll) skrev 2012-11-06 18:45:53 följande:
    75 G, och det är inte så stort som folk tror. Rejäla tuttar, visst, problem med vissa kläder, inte alla, visst, men inte så folk studsar. De är äkta, lite hängiga och jag gillar dem.
    Vid vilken storlek (om man är normalsmal) börjar det vara riktigt stora bröst? Säg på någon som är 170 lång och väger 65kg.
  • Anonym (ragdoll)
    Anonym (Mumin) skrev 2012-11-06 19:15:43 följande:
    Vid vilken storlek (om man är normalsmal) börjar det vara riktigt stora bröst? Säg på någon som är 170 lång och väger 65kg.
    Jamen du har ju kopplingen mellan omfång (i mitt fall alltså 75 cm) och kupstorlek (i mitt fall G). Jag är 171 cm lång och väger 68 kg. Rent objektivt har jag stora bröst, men inte extremt stora; det är knappast det första man lägger märke till om du fattar.

Ett mindre omfång (ex 70 eller 65) betyder ju även att kupan blir mindre fast den heter lika, rent faktiskt, men proportionerna blir nog ungefär desamma. Samma sak med ett större omfång. En G-kupa i storlek 90 cm är förstås väldigt mycket större än min 75G-kupa, men proportionerna blir nog ungefär desamma på kroppen.

Så, en person i ditt exempel som har storlek 65H har nog riktigt stora bröst.

Svar på tråden BH-storlekar?