BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på
vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
65H men större nu när jag är gravid, för snål för att köpa nya :D kör med sportbh. Tror jag gått upp minst en storlek, troligtvis 2.
Jag har storlek 75 i
Och brösten är äkta
Har 80DD...
Spam-äckel
rapporterad
75 A
Hade 80 B innan graviditet + amning. Det enda positiva med så små är att de i alla fall inte hänger. De ska förstoras till en C när vi ploppat en till unge :)
måste ändra mitt svar nu till 80 F..... yay!..
Jag är inte stolt över mina bröst och har aldrig varit, de var fina och ganska stora men det var ju inte min förtjänst. Det är som att va stolt över att det står ett fint rådjur på tomten. Nu tror jag inte de kommer bli sig lika alls tyvärr efter graviditeten, ser så ut, och det gör att jag önskar att jag hadecmindre bröst från början, då hade de kanske klarat att tänjas ut 3 storlekar utan att skapa löshud.
Har inte läst alla inlägg så vet inte om nån redan skrivit d men 80% av alla kvinnor har fel bh storlek. I de flesta butiker är det minsta i omkrets 70, fast många behöver 65 i underband. Mäter du under bysten och har 70-75 cm omkrets ska du ha 65 i underband och inte 70 som tabellerna visar. Själv har jag bh storlek 65h.