• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Ernst Hugo
    ÅsaS skrev 2013-01-01 20:34:54 följande:
    Är det mina bröst som diskuteras nu??  
    Ha ha... Ja, jag får väl ta och gå till en butik för inmätning ;) 
    Ja dina bröst ser större ut än 75F
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym
    Bedhead skrev 2012-12-31 13:41:53 följande:
    75 DD. Men DD är bara ett porrigare namn för E.
    DD är mindre än E.
  • Cornellia
    Anonym skrev 2013-01-01 20:45:01 följande:
    DD är mindre än E.
    Det beror ju på.

UK/USA DD är samma sak som svensk E. Men UK/USA DD är ju mindre änUK/USA E. Svensk DD finns inte.
  • Anonym
    Cornellia skrev 2013-01-01 21:06:59 följande:
    Det beror ju på.

UK/USA DD är samma sak som svensk E. Men UK/USA DD är ju mindre änUK/USA E. Svensk DD finns inte.
    Tack för infon, hade ingen aning om det faktiskt.
    Jag köpte en bh på lindex för några år sedan och skulle egentligen ha 75E men då det inte fanns så tänkte jag att jag skulle testa med 75DD istället, men den var ju alldeles för liten. Så därför köper jag aldrig DD igen
  • Anonym
    ÅsaS skrev 2013-01-01 20:34:54 följande:
    Är det mina bröst som diskuteras nu??  
    Ha ha... Ja, jag får väl ta och gå till en butik för inmätning ;) 
    Jag tror definitivt att du har större än 75F av det jag ser på din presbild. Gå absolut och mät dig i en butik eller testa denna länken också change.com/se/bh-guide, tycker den är jättebra själv
  • Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2013-01-02 12:11:56 följande:
    Jag tror definitivt att du har större än 75F av det jag ser på din presbild. Gå absolut och mät dig i en butik eller testa denna länken också change.com/se/bh-guide, tycker den är jättebra själv
    Vilken storlek har du själv?
  • Elin 885

85 F, men ligger mellan 80 och 85. 80 går inte på yttersta men nästan 85 går på innersta. jag försöker gå ned i omfång.

• Elin 885

tillägga att jag köper mina bhar på lindex =).

• Elin 885
    Cornellia skrev 2013-01-01 21:06:59 följande:
    Det beror ju på.

på lindex så heter det DD och sen F, E finns inte där.
Svar på tråden BH-storlekar?