• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Janna)

65E - det är ett helvete att hitta det. 

• Anonym (Plastis)

Hade 85 B (knappt, hade egentligen A+ 1/2, på ena bröstet). Nu har jag 85 E.

• Cornellia
    Elin 885 skrev 2013-01-02 12:22:28 följande:
    på lindex så heter det DD och sen F, E finns inte där.
    Isf var den väl slut just då. För E finns i alla storleksskalor (den svenska (internationella),den franska, den australiensiska och usa/uk)
  • Cornellia
    Cornellia skrev 2013-01-03 07:13:46 följande:
    Isf var den väl slut just då. För E finns i alla storleksskalor (den svenska (internationella),den franska, den australiensiska och usa/uk)
    Rättar mig själv. USA skalan kan ibland hoppa över E och använda DD istället. Men i de fallen hoppar dom även över F och ersätter med DDD.
  • Elin 885
    Cornellia skrev 2013-01-03 07:13:46 följande:
    men jag har aldrig sett E där någonsin
  • Elin 885
    Cornellia skrev 2013-01-03 10:15:02 följande:

Jaha, då har dom hittat på en egen skala.

Men efter som dom inte säljer riktiga bhar heller så är det ju inte direkt förvånande.   
    ? hur då inte riktiga bhar? säljer dom låssas-bhar? jag köper alltid mina därifrån och är nöjd.
  • Hemligkvinna
    Anonym (Janna) skrev 2013-01-03 02:52:19 följande:
    65E - det är ett helvete att hitta det. 
    testa calvin clein seduction någonting. Finns i 65DD och är bara lite för liten för mig med 65F. Önskar att den fanns i en storlek större, då jag älskar just den bhn.  Finns på twillfit, men ibland får man be de ta in rätt storlek.
Svar på tråden BH-storlekar?