• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • fröken

Jag kan inte i  morgon heller, tyvärr. Mamma boot campar med mina små här i åtvid då. Men OM det blir inställt så försöker vi komma!

• BomBem

Vi kan försöka komma också! Hoppas verkligen att det blir så, men det hänger på om sambon ville göra nått imorn. Han ville åka på utflykt med familjen o jag vill gå på mammaträff. Två flugor i en smäll kanske? =)

• MammaLkpg
    BomBem skrev 2012-08-30 19:17:12 följande:
    Vi kan försöka komma också! Hoppas verkligen att det blir så, men det hänger på om sambon ville göra nått imorn. Han ville åka på utflykt med familjen o jag vill gå på mammaträff. Två flugor i en smäll kanske? =)
    Ja ta med honom! Så kan ni "utflykta" innan eller efterFlört
  • spökplumpen

Vi kommer inte idag, lilleman har kräkts under natten. Hoppas att det inte fortsätter under dagen..

• MammaLkpg

Vädret är ju inte sådär jätteskoj just nu, avvaktar till em och regnar det ff får vi väl ställa in? :(

• Florcita

Håller med om att vädret är tråkigt. Väldigt osäkert!  Vad säger ni ska vi boka om eller ses ändå?

• MammaLkpg

Jag får nog stå över idag verkar det som, har en son som har varit helt hysterisk idag så inge kul att dra ut honom i regnet :( Tänder på G? Magknip? Aja han är inge rolig iafObestämd Fasen vad tråkigt! Ska vi stämma träff nästa Tisdag ist, på babycaféet i Tannefors?

• annka714

Då tycker jag vi bokar om istället när det är så många som inte kan och eftersom vädret är så tråkigt! Kanske får satsa på ett inne-alternativ nästa gång om inte vädret håller!

• Florcita

Tänkte också på det. Vi borde ha ett inne alternativ eftersom vädret inte blir bättre. Babycafét på tisdag kan inte vi dock för då går barnen på dagis. 

• BomBem

Haha, bra att jag läser i tråden innan jag går. ;) Vi kom dit o det var nästan helt tomt där, men det var helt ok, hade lite ärenden åt det hållet ändå. =)

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????