• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • MammaLkpg

Ja självklart! Bara ett förslag, kände att det var dags att ta tag i det här nu Glad

• thebird

Måndag eller fredag skulle annars vara toppen för oss, men torsdag funkar också. Vi är rätt flexibla vi.

• tusselutt

Hej!! Jag är hemma med min treåriga tjej ovh fyra månaders kille. Själv är jag 32 år. Vill oxå gärna träffa flera mammor.

• MammaLkpg

okej två som inte kan...skulle Tisdag funka bättre för alla?

• fröken

Funkar inte då heller, är på semester hela veckan :) Men ses ni som kan, annars kommer det aldrig att bli av!

• MammaLkpg

Ja men då kör vi på torsdag, så får alla chansen att se detta!  Kom igen nu, vilka mer kan???Glad

• Javli

Hejsan!
    Jag bor i stan och har en dotter på 3 månader. Hänger gärna med på träff men just på torsdag kan vi tyvärr inte =(

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????