• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • Florcita

Men fasen vad det hänt saker under natten här. Ett barn har blivit sjuk och min telefon har gått total sönder. Kommer mao inte idag till lekparken Hoppas vi kan styra upp en träff nästa vecka igen Jag kan dom flesta dagarna än så länge!

• annka714

Det verkar som om väldigt många har fått förhinder. Jag tar en tur till lekparken iaf, om det inte blir några som dyker upp får det väl helt enkelt bli en promenad kring ån istället för mig =) Det är nog bara att inse att det inte är så lätt att planera med alla småttigar ;)

Hoppas vi ses vid 10!  

• Hanna S

Hej!
    kollade runt och hittade denna tråd =)

Hanna heter ja 27 år ,går hemma med min 2 månaders bebis och min 3 åring som går 15 tim på förskola.
    skulle va skoj å träffa andra mammalediga.

• BomBem

Men då, blev det nått idag? Vi tog visst en spontan sovmorgon så vi vaknade halv tio o det har aldrig nånsin hänt förut... Jag gjorde ett tappert försk at thinna, men nää, lite väl optimistiskt kanske. Hoppas du inte blev själv annka714!

Tycker vi kan försöka planera in en ny träff snart så det inte rinner ut i sanden bara. =)

Hanna S skrev 2012-08-24 11:20:15 följande:
    Hej!
    kollade runt och hittade denna tråd =)

Hanna heter ja 27 år ,går hemma med min 2 månaders bebis och min 3 åring som går 15 tim på förskola.
    skulle va skoj å träffa andra mammalediga.

Vad kul med en till! Vart bor du nånstans?
  • MammaLkpg

Ja det blev ju inte riktigt som tänkt senast men vi var 2 st iaf så blev en trevlig promenad runt ånGlad Ska vi försöka igen nästa vecka? Kanske en eftermiddag då så man hinner se om folk får förhinder?  Nästa Torsdag kanske ( den 30e tror jag det blir?)? Eller andra förslag, kan i stort sett hela veckan (kul det lät då förrestenTungan ute)!

• Florcita

Jag tror jag kan torsdag :) men eftersom min mobil är trasig som jag även hade min kalender i så kan jag inte säga med 100%säkerhet att jag kan.

• annka714

Hej hej, 
    Vi kan på torsdag eftermiddag. Idag har jag och min lilla tös varit och provat på Korpens mammagympa där man kan ha med sina småttigar. Av mig får det bra betyg...dock inte fullt lika bra betyg av min tjeja dock, efter en halvtimme på en filt på golvet blev det skrik ;) Då va det bara att släppa träningen och försöka få henne att somna istället. Tror vi ska försöka oss på det igen nästa vecka =)

Ha det bra! 

• MammaLkpg

Förlåt men Anna-virrpanna kan inte alls på torsdag, kan typ alla dagar UTOM torsdag...suckRynkar på näsan

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????