• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • Florcita

Hur många är det som inte är inne i semester tid? Kanske dags att ses snart dom som kan...

• MammaLkpg

Jag är fri som fågeln iaf Glad

• annka714

Hej hej, 
    Jag hoppar in lite i den här tråden. Jag är hemma och är föräldraledig med min dotter som nu är 7 veckor.  Jag skulle gärna träffa andra här i Linköping som också är hemma. Ni kanske redan har hunnit med en träff, men om det blir fler skulle jag gärna hänga på! =)

• MammaLkpg
    annka714 skrev 2012-08-02 15:44:29 följande:
    Hej hej, 
    Jag hoppar in lite i den här tråden. Jag är hemma och är föräldraledig med min dotter som nu är 7 veckor.  Jag skulle gärna träffa andra här i Linköping som också är hemma. Ni kanske redan har hunnit med en träff, men om det blir fler skulle jag gärna hänga på! =)
    Nej det har inte blivit av något pga semester osv men börjar bli dax nuGlad
  • MammaLkpg

LYSTRING ALLA! Förslag: Nästa torsdag den 16/8, ca 12.00, mötas upp i trädgårdsföreningen? Vilka är intresserade?Solig

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????