• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • MammaLkpg
    Eliasmamma skrev 2012-08-13 04:52:45 följande:
    På torsdag skulle vi kunna om sambon får följa med? Han är ledig då
    Alla är välkomna!
  • MammaLkpg

Dåligt med respons tycker jag...vilka mer är intresserade???

• MammaLkpg

Okej det verkar ju knepigt det här att få ihop någotObestämd
    Någon annan som har förslag på när/hur vi ska träffas ist?

• Florcita

Denna vecka har vi semester! Från och med nästa vecka kan vi Vi kan ju föreslå två tre dagar och så tar vi den dagen dom flesta kan ses. Nu är vi ju några stycken så jag tror det kommer bli näst intill omöjligt att alla kan följa med varje gång. Angående plats så tycker jag att det är lättare att ses på en något mindre lekplats eller liknande då jag tycker det är lättare att ha koll på dom små. Plus att man har större möjlighet att prata med varandra Vet inte vad ni känner...

• MammaLkpg

Ja det låter som en bra idéGlad Nästa vecka kan jag alla dagar utom tisdag än så länge? Har inte jättekoll på lekparker i stan då lilleman inte är riktigt stor nog för sån lek än?

• BomBem

Nu är jag tillbaka efter semester o barnafödande. Lillsonen blir snart tre veckor o jag börjar känna att jag o framförallt storbarnet längtar ut!

Så vi hänger gärna på om det blir något nångång framöver! Det är visserligen lite bvcbesök o läkarbesök inbokade, men vi är inte helt omöjliga. =)

• annka714

Den nya lekparken bakom Åbacka café vid ån kanske skulle kunna vara något? Finns ganska mycket bänkar och en gräsplan i anslutning för dem som är för små att leka =) Kaffe finns ju också nära Flört

• MammaLkpg
    BomBem skrev 2012-08-18 21:52:18 följande:
    Nu är jag tillbaka efter semester o barnafödande. Lillsonen blir snart tre veckor o jag börjar känna att jag o framförallt storbarnet längtar ut!

Så vi hänger gärna på om det blir något nångång framöver! Det är visserligen lite bvcbesök o läkarbesök inbokade, men vi är inte helt omöjliga. =)
    Grattis Glad Misstänkte att det var något på G!
  • Florcita

Grattis Bombem! Lekparken vid åbacka låter bra tycker jag. Den här veckan som kommer kan jag på fredag

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????