• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • MammaLkpg

Bor i Berga så skulle kunna komma ner till hejdegården men vet inte om du hinner se det här nu? 

• MammaLkpg

Hallå! VI har kört sjukstuga deluxe här hemma och har därför varit lite frånvarande ett tag....Är det någon kvar som följer tråden eller? Känns inte såRynkar på näsan

• MammaLkpg

På onsdag ska det bli fint? :)

• Javli

vi hänger gärna också på! Kan vara smidigt att ses på någon öppen förskola =).

• spökplumpen

Nu har jag hört talas om lekparken vid åbacka från flera håll och är nyfiken på att gå dit. Ska vi ta en eftermiddagsdejt där på onsdag?

• MammaLkpg

Oss spelar det ingen roll vart vi ses men vi måste vara hemma tills 15 så inte för sent? Annars verkar det nu som vi ska till babycaféet imorn om ni vill hänga på? Ska möta upp en av tjejerna 9.30 Glad

• spökplumpen
    MammaLkpg skrev 2012-10-01 19:16:49 följande:
    Oss spelar det ingen roll vart vi ses men vi måste vara hemma tills 15 så inte för sent? Annars verkar det nu som vi ska till babycaféet imorn om ni vill hänga på? Ska möta upp en av tjejerna 9.30 

Hihi, det är så dags vi brukar komma ur sängen på morgonen. Bor ni långt från åbacka? Eller funkar det kl 13?
  • MammaLkpg

Bor i Berga så inte så farligt långt :) 13 funkar för oss! Fler som kan????

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????