• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • BomBem
    MammaLkpg skrev 2012-08-19 17:36:01 följande:
    Grattis Glad Misstänkte att det var något på G!

Florcita skrev 2012-08-19 23:26:38 följande:
    Grattis Bombem! Lekparken vid åbacka låter bra tycker jag. Den här veckan som kommer kan jag på fredag

Tackar!

Inte för att göra mej dum men vart liggeer åbacka? Har för mej att det är i närheten av stångån. Men den ån är ganska så lång har jag märkt o då kan mycket gå fel när jag är i farten. ;)
  • MammaLkpg

Fredag funkar för oss också! Håller med BomBem, vart exakt ligger det??Skäms

• annka714

Åbacka café ligger precis till höger om drottningbron på tanneforssidan utmed ån om man kommer från centrum och lekparken ligger om man fortsätter ytterligare lite längre åt höger utmed ån. Hoppas ni förstod den beskrivningen =) Fredag funkar för oss! 

• annka714

Gärna på fm på fredag för vår del, vi ska iväg över helgen och åker på eftermiddagen när mannen kommer hem från jobbet.

• MammaLkpg

Kan hela fredagen men fm verkar ju funka för de flesta? Vilken tid passar er med lite äldre barn bäst? 11?

• thebird

När som passar oss, vi är rätt morgonpigga och är vakna hela dagarna. :)

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????