• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • Florcita

Ja på samma ställe och med samma ledare :) Det brukar hållas på eftermiddagarna

• MammaLkpg

Självklart! Hur har alla det nästa vecka? Jag kan alla em än så länge iaf Glad Skulle ha gått på babycaféet idag men det sket sig, sonen var inte med på noterna, han ville sova ist...Men nästa vecka tänkte jag gå dit, antingen tisdag eller torsdag, spelar ingen roll?

• BomBem

Jag vill också träffas nån dag! Dock funkar inte babycafe då storebror måste följa med, men allt annat är vi med på! =)

• Florcita

Känns inte riktigt som folk är så sugna på att ses längre... Jag kan i vilket fall ses mån,tis,ons och fredag eftermiddag.

• MammaLkpg
    Florcita skrev 2012-09-17 09:12:16 följande:
    Känns inte riktigt som folk är så sugna på att ses längre... Jag kan i vilket fall ses mån,tis,ons och fredag eftermiddag.
    Nä känns lite som det runnit ut i sanden, dags att ta tag i det igen! Tänkte gå till babycafet imorn om du ska följa med då?Glad
Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????