• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • MammaLkpg

Hallå allhop! Har varit frånvarande några dagar nu, semester på västkusten! Nån som är på att dra ihop en träff snart då? Nu på torsdag kanske?Glad

• MammaLkpg

Är alla iväg på semester eller tappa ni intresset? Låter tråden vara veckan ut sen får det vara...

• fröken

Det är semestertider nu, känns det som. Vi far lite hit och dit och därför är det svårt nu på sommaren att hitta tid för träff!

• Eliasmamma

Det är nog semestertider nu, dock har sambon nyss varit ledig i 3½ vecka :)

Gick in i vecka 19 igår och ska på RUL på fredag och glukosbelastning på tisdag. På måndag kommer min mamma upp från Malmö och stannar en vecka, ska bli skoj. 

• MammaLkpg

Okej vi väntar ut semestern så kör vi senGlad

• Ladycocos

Hejsan!

Jag är hemma med mina två små som är 9 månader, sen har de en storebror som är 3 år. Jag bor visserligen utanför LInköping men är bilburen och hittar gärna på något!!

• MammaLkpg
    Ladycocos skrev 2012-07-21 22:53:34 följande:
    Hejsan!

Jag är hemma med mina två små som är 9 månader, sen har de en storebror som är 3 år. Jag bor visserligen utanför LInköping men är bilburen och hittar gärna på något!!
    Du är så välkommen ändå Glad
  • Eliasmamma

Hur mår ni då?

Här mår vi jätte bra. Vecka 19+1 idag och igår var vi på RUL. Allt såg jätte bra och perfekt ut. Dessutom väntar vi en tjej denna gång, riktigt kul med en av varje

• thebird

Jag är hemma med min snart treåring och går och väntar på tvåan i magen som ska komma i oktober, hittar gärna på något!

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????