Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Et3vema, vad härligt! Jag fick två kassa kub bilder. Så hoppas hon är mer sjyst gällande rul bilderna. Fick de gratis då också.
hej, hur mår ni alla?
vi har varit på rul och allt såg bra ut!
kram
Hej!
Jag mår så där. Haft en härlig vecka i Turkiet med killen. Där fick han känna sparkarna första gången. :) lycka! Men nu
Är jag tokförkyld! Hostar och har ont i öronen! Hur mår ni andra?
Min son är också överkänslig mot myggbett. Får som stora bölder, och svullnar upp rejält. Har förstått att det är rätt vanligt bland barn. Min lillebror var likadan, han fick vi åka med till akuten ett antal gånger för att få cortisontabletter, då gick svullnaden ner direkt.
Hej, hur mår ni alla?
På måndag ska vi äntligen på RUL! Är otroligt förväntansfull och längtar efter att se hur kotten vuxit. Vi har inte tänkt ta reda på könet dock utan vill bara se att allt är bra och få veta när h*n blir beräknad.
Efter denna undersökning så blir det att på allvar börja planera!
här är allt bra, Imorgon fyller vår stora kille 1 år!!! kan knappt fatta hur snabbt ett år gått.
på Lördag är det namngivelse, 42 pers blir vi, herregud, har planerat i 3 månader nu och jag fixar med allt in till det sista, inte ett dugg stressad hua mig!
hoppas ni får en härlig helg, nu ska jag baka tårta och fixa lite!!
kramar
här är allt bra, Imorgon fyller vår stora kille 1 år!!! kan knappt fatta hur snabbt ett år gått.
på Lördag är det namngivelse, 42 pers blir vi, herregud, har planerat i 3 månader nu och jag fixar med allt in till det sista, inte ett dugg stressad hua mig!
hoppas ni får en härlig helg, nu ska jag baka tårta och fixa lite!!
kramar
Har blivit dålig på att logga in på fl. Här flyter det på. Redan i v 22+1. Äntligen tillhör man förlossningen, om något skulle hända. Gjorde rul 17/7, blir en tös igen bf nu 7/12.
hon föds med snitt 29/11 redan. Längtar massor!!