Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
mammsilon, tack. Det blir automatiskt snitt med trean, då jag fått de andra två med snitt.
fått även preliminärt datum redan
4/12!! Känns läskigt att veta. Men det kan ändras efter rul.
men någon gång runt 4 december kommer lillfis ut.
mammsilon, jag fick bråka till mig snitt nr två via anima (som Aurora) i Huddinge. Dock fick jag rätt. jag åkte hem 27h efter snittet smärtfri!! Hoppas på liknande dröm upplevelse med trean! Med ettan var det akut snitt, även den var bra, men vid planerat fick jag ha bebisen hos mig hela tiden
Inget negativt alls att säga om snitten. så har kanske haft tur? Vete tusan, men otroligt nöjd med upplevelserna.
Ser snack om vagn. vi velar mellan Emmaljunga classic sport
Mammsilon, jag blev överkörd helt vid första snittet. Hade doula med mig, alla pratade med henne, inte med mig. Ingen kontroll över läget alls. så med tvåan var jag livrädd. Ville ha snitt, aldrig mer hamna i sådan sitts. Och det beviljades efter 3 samtal hos anima.
Kände lite nu med trean att jag hade gärna försökt vaginalt.'men är för riskfyllt, så blir tredje snitt. anima/Aurora är bra, där kan du bolla tankar om din oro, få hjälp osv.
mammsilon, ska bläddra igenom vad som skrivits innan ikväll. Avskyr hur man pratar över huvudet på patienten. Vid planerade snittet berättade de allt för mig. Så skönt!
Jag har valt Huddinge som sjukhus, tjejerna är födda där, så även trean kommer där.