Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Jag mår bra. Vecka 19 nu. Var hos BM igår. Allt såg bra ut förutom järnvärdet som var lågt. Ska börja äta Niferex. Längtar till semestern. Bara 1 vecka kvar. Hur långt pendlar du?
Jag bor i Viksängen och väntar vårt andra barn med BF 17 december, är gärna med här :)
Välkommen et3vema! Hur mår du? Ha en bra dag!
Välkommen et3vema! Kul att en till har hittat hit :) då har du varit med om det här fantastiska förut :) hur mår du?
Jag pendlar till Skövde så det är en bit, blir mer och mer påfrestande då jag vill vara hemma och nära om något skulle hända eller liknande. Men det får gå, efter semestern ska jag jobba hemifrån en dag i veckan så det blir lite bättre då :)
Så ditt järnvärde har gått ner så pass? Får jag fråga vad du hade? Försöker få i mig mer järn nu för att kunna undvika järntabletter men det är svårt! Hade 124 för en vecka sedan.
Har också bara en vecka kvar till semestern :) längtar verkligen!
Jag har så kasst minne ibland så jag vet faktiskt inte vad järnvärdet låg på. :) ska ringa BM om en annan sak idag så då kan jag fråga om det. Vad ska ni göra på semestern?
Tack tack! Jag mår bra. Var illamående tidigare, men nu är allt jättebra. Vår son blir 15 månader idag, så barnen kommer komma rätt tätt. Ska på rul nästa fredag, det ska bli spännande. Har gjort VUL innan, så vet åtminstone att allting såg bra ut då, men det var ju ett tag sen ;)
Vi har bara planerat att åka bort några dagar till Gbg i början av augusti. Ska se på ManU-Barcelona på Ullevi. Min man har ingen semester nu i sommar, så vi har inget annat speciellt planerat