Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Välkomna nya! Jag har lidit av hyperemesis denna graviditet - kraftiga kräkningar, uttorkningar osv. Är än sjukskriven pga det, även pga foglossning samt sd och förkortad livmodertapp. Har snitt inbokat till 29/11. Längtar ihjäl mig. Hoppas hon stannar inne tills dess. Vill inte ha prematur. Så jag bor i sängen på dagarna. Et3vema, visst hade du kvinnliga läkaren på oxbackskliniken? Träffade henne idag.. hjälp. Sjukintyget lär vara ogiltigt, står helt fel. Och förstod inte mycket av hennes förklaringar. Nästa gång ska jag ha Gunnar. Känns tryggast så.
Spiran: vad jobbigt! Lider med dig! Jo jag träffade henne. Oförståeligt hur hon kan få arbeta där när det är så stora kommunikationssvårigheter, hon förstår ju inte vad man säger och jag hade iaf väldigt svårt att förstå henne!
Hello hello! Ännu en som hoppa gärna på! Gravid med nr 2 och bf nov 12:e, 1:an fyller 3 i oktober. Vi bor precis utanför järna, och är i södertälje ganska ofta... Mår ok, ser fram emot att sluta jobba och vara hemma med G.P från den 12:e sep.