• Jenna03

Var förvarar ni er flugsmälla? :)

Hej! Jag städade nyss mitt städskåp och kom då att tänka på att jag alltid har förvarat min flugsmälla där, utan att riktigt veta varför:). Så nu undrar jag var ni förvarar er flugsmälla, och varför ni har den just där! Bifoga gärna en bild på er smälla om ni har lust, det finns ju många sorter, en del riktigt fina:)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)
  • Jenna03

Den här tjusiga fjärilsflugsmällan hade en kompis. Den behöver man ju inte gömma undan precis:) Men kanske blir lite svårare att pricka rätt när själva smällan har så konstig form...
  • EnGladPingvin

Har inte ens något. Vi har två katter som sköter det åt oss. En fluga som förvirrat sig in här överlever inte länge

• TrailerTrash

Har ingen flugsmälla

I love the smell of shit in the morning
  • Jenna03
    EnGladPingvin skrev 2012-06-30 16:55:13 följande:
    Har inte ens något. Vi har två katter som sköter det åt oss. En fluga som förvirrat sig in här överlever inte länge
    Bra med egna flugfångare:)
  • Martinisen

Har en likadan flugsmälla som du, fast vit. Den har jag också i städskåpet (som finns i köket). Jag använder den flitigt nu om sommaren:)

• krompa

Överallt...
    Uterummet
    Vardagsrummet
    Sovrummet
    Köket
    Toaletten

• Jenna03
    krompa skrev 2012-06-30 20:50:14 följande:
    Överallt...
    Uterummet
    Vardagsrummet
    Sovrummet
    Köket
    Toaletten
    Har du så många, eller tar du med den vart du än går:)?
  • Felidae

En ligger på hyllan under soffbordet, en bredvid min dator och en på kökssoffan. Min syrra tycker att flugsmällare är bland det äckligaste som finns, så när hon kommer hit hänger jag undan dem på en krok i ett undanskymt hörn av köket. Där hänger de också på vintern.

• Lillkossan

Jag äger ingen, har aldrig några flugor. Men asså varför tycker vissa att dom är äckliga? Blir dom kletiga efter flugorna? Eller vad?

• Jenna03

Ingen som har någon snygg designflugsmälla? :)

Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)