• Jenna03

Var förvarar ni er flugsmälla? :)

Hej! Jag städade nyss mitt städskåp och kom då att tänka på att jag alltid har förvarat min flugsmälla där, utan att riktigt veta varför:). Så nu undrar jag var ni förvarar er flugsmälla, och varför ni har den just där! Bifoga gärna en bild på er smälla om ni har lust, det finns ju många sorter, en del riktigt fina:)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)
  • Jenna03

Väcker tråden lite. In med fler bilder!!:)

• Martinisen

Hjälper dig väcka, det här är en kul tråd:)

• Jenna03
    Martinisen skrev 2012-07-02 17:50:29 följande:
    Hjälper dig väcka, det här är en kul tråd:)
  • annpe

Här kommer mitt bidrag! Svart smälla som hänger i ett dörrhandtag! Kul tråd förresten.
  • Jenna03

De flesta verkar ha samma sorts smälla:) Ingen som har en annan sort att visa?

• Martinisen
    annpe skrev 2012-07-02 21:27:36 följande:

Här kommer mitt bidrag! Svart smälla som hänger i ett dörrhandtag! Kul tråd förresten.
  • Jenna03
    annpe skrev 2012-07-02 21:27:36 följande:

• annpe
    Jenna03 skrev 2012-06-30 09:59:24 följande:

Hej! Jag städade nyss mitt städskåp och kom då att tänka på att jag alltid har förvarat min flugsmälla där, utan att riktigt veta varför:). Så nu undrar jag var ni förvarar er flugsmälla, och varför ni har den just där! Bifoga gärna en bild på er smälla om ni har lust, det finns ju många sorter, en del riktigt fina:)
    Städskåpet e ju en bra förvaringsplats, nära till hands, men ändå dold. snygg röd färg också
  • Jenna03

Tack! Jag tycker också den är lite fin, om än en väldigt vanlig sort. Men den gör sitt jobb, krypen ligger oftast still efter en träff, det är huvudsaken:)

• solskina

annat jag har typ 4 smällor runt i huset för när getingarna kommer vill jag snabbt få tag på en.
    Den närmsta jag har just nu är på golvet nedan för sängen (jag ligger i sängen).
    Är allergisk.

Jag gömmer dom inte i ett skåp, jag vill alltså se en i vilket rum jag än är.  

Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)