• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • MoonlightRose

Men ts då, man måste ju kolla upp hållbarheten innan man köper något. Och man måste kunna uppgradera vissa delar varje år.

• Prissan

Alla ni som är arga på TS... Har ni lagt märke till att TS lade tråden under "SANDLÅDAN/ Ironi och satir"? Flört

• Lisa med barn

Men vaddå? Du köpte väl en tur och retur-biljett till henne? Dags att använda returbiljetten?

• TrailerTrash
    Lisa med barn skrev 2012-07-01 21:19:21 följande:
    Men vaddå? Du köpte väl en tur och retur-biljett till henne? Dags att använda returbiljetten?
    Hon kan väl gå hem
    I love the smell of shit in the morning
  • Hanna1987
    J a d e d skrev 2012-07-01 02:11:09 följande:
    Ja de håller bara i två år. Sen är det dags för en ny.
    Tove 4/7-10 ♥ Liten med BF jan-feb 2013
  • Lisa med barn
    TrailerTrash skrev 2012-07-01 21:21:56 följande:
    Hon kan väl gå hem

Tänkte inte på det. Självklart ska hon gå så kan kan ändra namn på biljetten och använda den själv för att resa till Thailand och uppgradera frugan.
  • vampyria2

Fan vad trött jag blir på såna här korkade TS, hur tänker du människa????....4 år??? efter 2 år så får de svenskmedborgarskap så innan dess så ska man kasta ut dem och skaffa en ny, det är så man håller dem på mattan och ser till att man alltid har till gång till en städ och sug maskin (kärring)...fan att man ska behöva lära er små pojkar allt Skrikandes

• hoppipannkakan
    sinfulmist skrev 2012-07-01 19:13:04 följande:
    Bara för att du inte får ta henne i analen verkar det som. Sjuk i huvet kallar jag dig. Ingen svenk kvinna som föll för dig kan jag tro. En tjej har vell oxå rättigheter eller. Ta disken själv din lata fan och dammsug lite själv. Behandla henne me respect. Tycker synd om tjejer som blir lurade av sånna som dig. Det är dig det är fel på inte henne.

Urk... avsky
    Skärp dig. Varje kvinna med självrespekt tar den i tvåan, särskilt köpefruar. 
  • owner

har ni någon hjärna (eller humor) ni som inte fattar att tråden är på skämt! haha, jag tyckte det var kul ja.

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!