• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • Anonym (Man med thaifru)
    J a d e d skrev 2012-07-01 02:11:09 följande:
    Ja de håller bara i två år. Sen är det dags för en ny.
    Kan du inte bara dra härifrån?! Försöker få hjälp men du kommer bara och förstör!!!! 
  • J   a   d   e   d
    Anonym (Man med thaifru) skrev 2012-07-01 02:14:06 följande:
    Kan du inte bara dra härifrån?! Försöker få hjälp men du kommer bara och förstör!!!! 
    Kyss
    Kiss me beneath the milky twilight
  • Whitetrash86

du kommer aldrig få ett vettigt svar (enligt dig) för du sitter år 2012 och mer eller mindre tycker att en kvinna ska fungera som på "1800-talet".
    Måste tyvärr säga (thailändsk eller inte) man kan inte kedja fast en kvinna vid spis, damsugare och säng längre. Det är bara vänja sig vid detta. Visa istället att du är en man och kan ta hand om dig och ditt hem själv Flört

Och så säger du att du älskar henne.... vad sägs som att respektera henne också då?

• Grätchen
    Anonym (Man med thaifru) skrev 2012-07-01 02:14:06 följande:
    Vad vill du ha för hjälp?
    Det enda du skriver är att hon har blivit lat och du har köpt henne?
    Vet hon om att hon kan dra och lämna dig efter 2 år och då få stanna i Sverige?. 

Snälla människohandlare vad är det  du gör för att visa henne din kärlek?  
  • Anonym

Förutom att du KÖPT en annan människa, vilket enligt mig innebär att man har extremt dålig kvinno-/människosyn, så tycker du att hon har någon slags skyldighet att ställa upp på saker hon inte vill. Vadå "låter" inte dig ta henne i analen? Sex ska väl vara på bådas villkor...Annars kan det likställas med våldtäkt. 

Jag kan inte förstå hur man kan vilja köpa en fru. Det är inte kärlek. Men eftersom du nu gjort det, så kan du väl åtminstone behandla henne med respekt? Hon har ingen skyldighet att städa hos dig eller ställa upp på sexuella saker som hon inte vill... Hon är inte din slav. Mitt enda tips till dig är att försöka ändra sin syn på människor och relationer och försök att se henne som en likvärdig människa och att behandla henne så också. Hon har ingen skyldighet att visa dig någon slags tacksamhet.

• Anonym

Det har ingenting med att göra att du utvecklats till ett troll? 

• Anonym

Nämen fyy! Du borde verkligen säga till henne!!
    Hatar det där, när man importerar en fin och frisk fru och sen efter ett tag så visar det sig att den inte alls va så bra som man trodde.Rynkar på näsan
    Det är ju inte så att man kan skicka tillbaka eller byta då ingen vill ha en sån utan då är man fast med den.
    Vet flera som har råkat ut för det, tyvärr... har inga bra råd att ge men beklagar, förstår att det är jobbigt.. .

• Blöjor111111
    Anonym skrev 2012-07-01 02:44:25 följande:

Förutom att du KÖPT en annan människa, vilket enligt mig innebär att man har extremt dålig kvinno-/människosyn, så tycker du att hon har någon slags skyldighet att ställa upp på saker hon inte vill. Vadå "låter" inte dig ta henne i analen? Sex ska väl vara på bådas villkor...Annars kan det likställas med våldtäkt. 

Jag kan inte förstå hur man kan vilja köpa en fru. Det är inte kärlek. Men eftersom du nu gjort det, så kan du väl åtminstone behandla henne med respekt? Hon har ingen skyldighet att städa hos dig eller ställa upp på sexuella saker som hon inte vill... Hon är inte din slav. Mitt enda tips till dig är att försöka ändra sin syn på människor och relationer och försök att se henne som en likvärdig människa och att behandla henne så också. Hon har ingen skyldighet att visa dig någon slags tacksamhet.

Skäms på dig TS. Du har ingen skam i kroppen...ÄCKLIGT!
  • Anonym (h)

Fy vilken gris du verkar vara ts. Blir illa berörd om denna tråd är sann. jag hoppas hon träffar en riktig man som respekterar henne som en människa och inget jävla redskap och jag hoppas HON dumpar DIG illa kvikt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-01 02:44:25 följande:

Håller med. ts är sjukt obehaglig!
Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!