• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • TrailerTrash
    Anna1972 skrev 2012-07-01 15:05:53 följande:
    Måste säga att jag tycker du är en riktig gris TS som skriver som du gör!Hoppas verkligen att du hittat på allt och det inte är sant.Om det är sant så kan väl du städa,laga mat och hon kan få ta dig i analen! Du kanske tycker det är skönt så prova tycker jag!
    Det är väl inte TS som är en gris.Tänk vad han måste stå ut med.Inge analsexFörvånadSkrikandes Jag blir upprörd
    I love the smell of shit in the morning
  • Starbux

xD HAHAHA!! Seriously? Skäms du inte? Nu vet ju alla att du är så desperat och ingen vill ha dig, att till och med kvinnan du KÖPTE inte kan låtsas att gilla dig längre? 

Stackars patetiska gubbe, du har precis blivit dagens underhållning! Solig

• ica

Så otacksam hon är. Naturligtvist har hon skaffat sig svenska vänninnor.

• hoppipannkakan
    ungkille95 skrev 2012-07-01 16:17:14 följande:
    Du ska bara vara tyst du har ingen aning om hur mycket jag har ställt upp för denna kvinna!!! Har lagat hennes bil flera ggr o varje halvår så fixar jag en romantisk middag till henne så knip igen brödfittan!!!!!
    Är du TS? Varför raggar du på mina tuttar i PM om du älskar din thaia? 
  • hoppipannkakan
    snällochgla skrev 2012-07-01 14:59:32 följande:
    Hahahahahaha ja men lite smällar får man väl ta när man publicerar sig här på FL????Skulle jag lägga in en bild på mig så skulle jag aldrig våga slå på datorn igen och läsa kommentarerna
    Det finns bara en enda användare på FL som får lov till att ge mig smällar. Gärna med piska. 
  • Takex

Usch hatar när det händer.. som när man köper en ny dyr dator och den plötsligt blir segare och mer värdelös med tiden. Suger verkligen.. skicka tillbaks henne?

• sinfulmist

Bara för att du inte får ta henne i analen verkar det som. Sjuk i huvet kallar jag dig. Ingen svenk kvinna som föll för dig kan jag tro. En tjej har vell oxå rättigheter eller. Ta disken själv din lata fan och dammsug lite själv. Behandla henne me respect. Tycker synd om tjejer som blir lurade av sånna som dig. Det är dig det är fel på inte henne.

Urk... avsky

• TrailerTrash
    sinfulmist skrev 2012-07-01 19:13:04 följande:
    Bara för att du inte får ta henne i analen verkar det som. Sjuk i huvet kallar jag dig. Ingen svenk kvinna som föll för dig kan jag tro. En tjej har vell oxå rättigheter eller. Ta disken själv din lata fan och dammsug lite själv. Behandla henne me respect. Tycker synd om tjejer som blir lurade av sånna som dig. Det är dig det är fel på inte henne.

Urk... avsky
    Varför ska han städa och diska för? Han har säkert betalat mycke för henne och då får hon väl lära sig veta hut och ta den i tvåan då och då
    I love the smell of shit in the morning
Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!