• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • dessan59

Skämtare där!!?  Men skaffa dig en svensk fru så ska du få se på annatSkrattande då kanske det blir ombytta roller.... i allt, även en atrapp i analen samtidigt som du dammsuger. Det finns rejäla svenska kvinnor som skulle mer än gärna göra det!!

• TrailerTrash

Det brukar vara bytesrätt på 5 år om dom inte sköter sig

I love the smell of shit in the morning
  • Satfläsk

Dumpa!!!! Finns väl inget annat alternativ?! Försök att sälja henne vidare. Det kanske finns en man som är konstig nog att inte ha de krav du har, som vill köpa henne? Det kommer att ordna sig för dig ts. Det är bara att köpa en ny sen :)
    *Styjkekjaaaam*

• Anonym

Men vad faan.
    Då faller ju hela konceptet med thaifru.
    Fördelen är ju att dom ej är som svenska frigjorda kvinnor.
    Dvs dom vet att avguda sin man, att göra det mannen vill i sängen.
    Laga god mat städa och tvätta.

Hon har blivit försvenskad, och jag antar att 2 år har passerat så du kan ej bryta upp och hon blir hemskickad.
    Är ett jvla skit det där, borde vara 5 år tycker jag, minst.
    Både ur mannens perspektiv och ur mitt som skattebetalare.

Hoppas du skrev äktenskapsförord så hon ej får ngra av dina pengar eller hus, om du nu har ngt av det.

Lär dig av läxan och skicka hem nästa innan 2 år har gått.

• hoppipannkakan
    J a d e d skrev 2012-07-01 02:11:09 följande:
    Ja de håller bara i två år. Sen är det dags för en ny.
    Anonym (Man med thaifru) skrev 2012-07-01 02:14:06 följande:
    Kan du inte bara dra härifrån?! Försöker få hjälp men du kommer bara och förstör!!!! 
    Men det är sant. Garantin brukar bara vara i 2 år. 
    Har garantin gått ut finns det inte så mycket mer att göra än att köpa en ny. Tyvärr. Trist situation, TS. Känner med dig. 
  • hoppipannkakan
    TrailerTrash skrev 2012-07-01 09:08:12 följande:
    Det brukar vara bytesrätt på 5 år om dom inte sköter sig
    Nej, 2 år bara. Såvida TS inte har köpt henne från nån speciell återförsäljare.  
  • TrailerTrash
    hoppipannkakan skrev 2012-07-01 09:57:50 följande:
    Nej, 2 år bara. Såvida TS inte har köpt henne från nån speciell återförsäljare.  
    Han köpte ju henne på avbetalning,räntefritt i 2 år och då gäller garantin i 5 år.Man kan köpa en extraförsäkring för 145 kr i månaden
    I love the smell of shit in the morning
  • hoppipannkakan
    TrailerTrash skrev 2012-07-01 09:59:59 följande:
    Han köpte ju henne på avbetalning,räntefritt i 2 år och då gäller garantin i 5 år.Man kan köpa en extraförsäkring för 145 kr i månaden
    Är du säker på det? 
    Det brukar bara vara dyra märkesfruar som har så lång garanti.  
  • emelielj

Är hon hel? Tänker på något ärr eller båt brutet ben?
    Har du kvar kvittot så åk tillbaka och byt till en ny fru, annars får du stå ut.
    Visa henne tråden "svenska kvinnor - ett socialt förfall", du kanske hittar nåt tips.

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!