• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • Amelle
    Tjotta skrev 2012-07-02 10:04:56 följande:
    ha ha ha ha kul tråd!!!! behövs lite mer skämt trådar på denna sida=)
    Kanske inte så kul för thai-svenkar eller de som är gifta med en thai. Ganska oförskämd tråd. Jag har ganska rå humor men detta är ganska grovt.

Om tråden hade handlat om "Min husneger har blivit lat" så hade tråden stängts för länge sedan.
  • 3 barns mamma84

Tittar in och lämnar tråden då jag ser en omogen löjlig tråd !

• EightySix
    Primmeling skrev 2012-07-02 00:05:09 följande:
    Vilken sann tråd...
    Njae... den ligger iofs i satir/ironi....?
  • Tjotta
    Amelle skrev 2012-07-02 11:02:23 följande:
    Kanske inte så kul för thai-svenkar eller de som är gifta med en thai. Ganska oförskämd tråd. Jag har ganska rå humor men detta är ganska grovt.

Om tråden hade handlat om "Min husneger har blivit lat" så hade tråden stängts för länge sedan.

Nääää det är sant men vaddå det är ju ett skämt. Man ska inte ta det så personligt. Tycker iaf att det är en kul skämt tråd. Kunde ju ha handlat om att min fru är lat iofs. Tänkte inte så mkt på vad frun kom ifrån. Men hade vissa här inte haft nån fru överhuvudtaget så hade de också tagit det personligt.
  • Tjotta
    lille Birger skrev 2012-07-02 00:02:31 följande:
    Vilken fullkomligt meningslös tråd.

Men vad jag inte förstår är varför så många alltid kommenterar de här trådarna. Varför ger ni dem luft?

Därför att det är roligare att läsa lite skit än att hela tiden behöva läsa: jag är dum mot min unge vad gör jag? eller ska vi ha en tävling, min man är korkaste i hela världen slå den om du kan??

Titlarna är väl inte riktigt så men jag tror du fattar. 
  • snällochgla
    Tjotta skrev 2012-07-02 12:31:34 följande:
    Därför att det är roligare att läsa lite skit än att hela tiden behöva läsa: jag är dum mot min unge vad gör jag? eller ska vi ha en tävling, min man är korkaste i hela världen slå den om du kan??

Titlarna är väl inte riktigt så men jag tror du fattar. 
    Ja då kan du ju kolla på trådar som ligger i "sandlådan"! Kommer ju nya hela tiden.
  • maaammaaa

Jamen sådär patetiska ääär ju de flesta män. TS behandla henne som en katt så blir det säkert bra.

• Tjotta
    snällochgla skrev 2012-07-02 12:44:32 följande:
    Ja då kan du ju kolla på trådar som ligger i "sandlådan"! Kommer ju nya hela tiden.

jaaa,  varför inte?? =) bra tips =P
  • Velouria
    Whitetrash86 skrev 2012-07-01 02:22:07 följande:
    du kommer aldrig få ett vettigt svar (enligt dig) för du sitter år 2012 och mer eller mindre tycker att en kvinna ska fungera som på "1800-talet".
    Måste tyvärr säga (thailändsk eller inte) man kan inte kedja fast en kvinna vid spis, damsugare och säng längre. Det är bara vänja sig vid detta. Visa istället att du är en man och kan ta hand om dig och ditt hem själv Flört

Och så säger du att du älskar henne.... vad sägs som att respektera henne också då?
    Men han skaffade ju en thailändska för att slippa allt det här! *suck alltså*

Life's a piece of shit, when you look at it...
  • vampyria2
    lille Birger skrev 2012-07-02 00:02:31 följande:
    Vilken fullkomligt meningslös tråd.

Men vad jag inte förstår är varför så många alltid kommenterar de här trådarna. Varför ger ni dem luft?
    Vilken tur att du själv startar såna super meningsfulla trådar då ;-D

www.familjeliv.se/Forum-24-73/m65290660.html
Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!