• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • Anonym

Trolltråd eller ej.Det är slut på fru import enligt radion. Kvinnan ska inte behöva bli misshandlad o utnyttjad i 2år längre i väntan på svensktmedborgarskap. Ny lag på gång. Det var väll på tiden.

• Krafs

Det är precis som att köpa en ny bil. När garantin går ut börjar det jävlas.

• 100kgpappa
    Anonym skrev 2012-07-01 10:11:08 följande:
    Trolltråd eller ej.Det är slut på fru import enligt radion. Kvinnan ska inte behöva bli misshandlad o utnyttjad i 2år längre i väntan på svensktmedborgarskap. Ny lag på gång. Det var väll på tiden.
    Bra för de kvinnor som luras hit, tråkigt för de seriösa män som kommer att bli blåsta av kvinnor som drar 5 minuter efter att fått medborgarskapet. Rötägg finns det på båda sidor om staketet
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • hoppipannkakan
    SeaDragon skrev 2012-07-01 10:34:59 följande:
    Mata inte trollen...
    Jag tycker att vi har ett ansvar att hjälpa TS. 
    TS, har du pratat med din lokala konsumentrådgivare? Det hade jag gjort om jag vore du.  
  • TrailerTrash

Jag tänkte köpa en thaikvinna till min man.Vad ska man tänkas på innan man slår till.Hittade en för 200 spänn är det lite?
    Vill ju bara ha henne till städning och matlagning

I love the smell of shit in the morning
  • J   a   d   e   d
    TrailerTrash skrev 2012-07-01 11:15:23 följande:
    Jag tänkte köpa en thaikvinna till min man.Vad ska man tänkas på innan man slår till.Hittade en för 200 spänn är det lite?
    Vill ju bara ha henne till städning och matlagning

Inget analsex?
    Kiss me beneath the milky twilight
  • snällochgla
    J a d e d skrev 2012-07-01 12:19:43 följande:
    Inget analsex?
    Det behöver man inte nämna det är så självklart! Mannen säger bara "plats" och så intar hon position "hund, tik, parningsvillig"
  • TrailerTrash
    J a d e d skrev 2012-07-01 12:19:43 följande:
    Inget analsex?
    Det har vi en postorderryska till
    I love the smell of shit in the morning
Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!