• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • eMund

Man ska bara ha samma fru i två år. Kallas för två års regeln. Tror att det är en lag också. Skicka bara tillbaka henne så får du en ny i retur. Den nya kommer vara uppdaterad programvara med analfunktion.

Jag är inne på min tredje nu och hon fixar disken så fint! Nästan synd att jag installerade diskmaskin när den nästan inte används! :-P

• Hillbillie
    eMund skrev 2012-07-01 23:41:31 följande:
    Man ska bara ha samma fru i två år. Kallas för två års regeln. Tror att det är en lag också. Skicka bara tillbaka henne så får du en ny i retur. Den nya kommer vara uppdaterad programvara med analfunktion.

Vad finns det för analutbud? Medföljer analväljare? Har hört att det är mycket skit i tvåan...
  • lille Birger

Vilken fullkomligt meningslös tråd.

Men vad jag inte förstår är varför så många alltid kommenterar de här trådarna. Varför ger ni dem luft?

• Hillbillie
    lille Birger skrev 2012-07-02 00:02:31 följande:
    Vilken fullkomligt meningslös tråd.

Men vad jag inte förstår är varför så många alltid kommenterar de här trådarna. Varför ger ni dem luft?

Man väljer ju själv om man är på sandlådehumör, och vilken sandlåda man i så fall för tillfället vill göra ett inhopp i. Annars kan man ju hålla sig till de seriösare avdelningarna. Meningslösa resp meningsfulla trådar ligger i betraktarens öga....
  • snällochgla

Någon framstående man och tänkare sa en gång att "-Den perfekta kvinnan är en meter lång, har platt huvud och inga tänder!" Då kan man ställa ölen på hennes huvud medan hon, ja (min blygsamhet förbjuder mig att uttala det). 

• Trolltoka

Borde du inte kunna kontakta konsumentverket om hjälp hur du ska agera? För jag tycker ju att något med så pass lång livslängd måste ju ha längre garantitid än 4år! Det ska ju hålla längre än så med så lång livslängd. Tillochmed en del verktyg har ju livslång garanti! Borde inte detsamma gälla thailändskor? Det är ju trots allt ditt verktyg i hemmet.

trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • Slagathor

Dra in hennes veckopeng tills hon lärt sig veta hut

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Sanna o Ryan

Gav henne ett nytt liv? Att städa upp din skit eller? 

♥ Adam och Oliver ♥
  • Tjotta

ha ha ha ha kul tråd!!!! behövs lite mer skämt trådar på denna sida=)

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!